معرفی ایتکو در نمایشگاه بین المللی انرژی ترکیه

عصر نمایشگاه-غرفه شرکت توربین توان گستر ایرانیان در منطقه ایران نمایشگاه قرار داشت که مورد بازدید شمار قابل توجهی از بازدید کنندگان نمایشگاه قرار گرفت .

معرفی ایتکو در نمایشگاه بین المللی انرژی ترکیه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اقتصاد برتر, مرادیان مدیر غرفه ایتکو در نمایشگاه استانبول در دیدار با بازدید کنندگان خارجی نمایشگاه توانمندی های شرکت ایتکو در طراحی و اجرای نیروگاه های مقیاس کوچک CCHP ، ساخت قطعات موتورها و توربین های نیروگاهی و نفت و گاز را برای بازدید کنندگان تشریح کرد.

    در این نمایشگاه مهندس اشرف رئیس اتاق بازرگانی ایران به نمایندگی از شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه سخنرانی کرد و آمادگی بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با شرکت های ترکیه ای را به اطلاع شرکت کنندگان در نمایشگاه رساند.

    نمایشگاه انرژی و محیط زیست استانبول ( ICCI ) از 12 الی 14 اردیبهشت 97 در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

    نمایشگاه انرژی و محیط زیست استانبول (ICCI) به عنوان اصلی ترین و مهم ترین رویداد انرژی و صنایع زیست محیطی در ترکیه می باشد ، این نمایشگاه و کنفرانس انرژی و محیط زیست استانبول که در محل نمایشگاه برگزار می شود تصمیم گیرندگان اصلی صنعت انرژی در جهان را در استانبول گرد آورده است و به عنوان بنیانی برای تبدل اطلاعات و توسعه تکنولوژی ها و سیستم ها در صنعت انرژی عمل می کند. این نمایشگاه تجاری حدود ١6۰۰۰بازدید کننده داخلی و خارجی داشت و تنها جایگاه بین المللی است که کنفرانس و جلسات تجارت برای تجارت(B٢B) و فعالیت های نمایشگاهی را به صورت همزمان ارائه می کند .

    نمایشگاه انرژی و محیط زیست استانبول، بزرگترین نمایشگاه انرژی و محیط زیست است که تکنولوژی های توسعه یافته انرژی و محیط زیست را توسط بهترین تامین کنندگان بخش انرژی و صنعت گرد هم می آورد .

    مدیر غرفه ایتکو در این نمایشگاه در مذاکراتی که با نمایندگان شرکت های خارجی شرکت کننده در نمایشگاه داشت توافق کردند که همکاری های مشترکی را در حوزه انرژی در ایران و ترکیه انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت