نمایشگاه پکن ۲۰۱۶ ؛

رونمایی کانسپت جدید «چری» در نمایشگاه پکن ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- چری، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی چینی که محصولات آن توسط مدیران خودرو در داخل کشور تولید و عرضه می‌شود، پس از انتشار پیش نمایشی از کانسپت جدید خود در روزهای گذشته، در جدیدترین دوره از نمایشگاه خودرویی پکن چین به طور رسمی از این کانسپت رونمایی کرد .

رونمایی کانسپت جدید «چری» در نمایشگاه پکن ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پرشین خودرو ،شرکت خودروسازی چری برای محصول کانسپت جدیدش نام FV2030 را انتخاب کرده که با رجوع به بخشی از نام گذاری این محصول، می‌توان فهمید که برنامه توسعه و تولید آن برای سال 2030 طرح ریزی شده است.

    این خودرو در سگمنت کراس اوورهای کوپه قرار می‌گیرد و در اصل چشم اندازی از آینده محصولات تولیدی چری است، به همین دلیل چیز زیادی در مورد مشخصات فنی آن ارائه نشده و تنها تایید کرده‌اند که از سیستم محرکی تمام الکتریکی برای به حرکت درآوردن این کراس اوور کوپه استفاده می‌کنند.

    علاوه بر این‌ها چری تایید کرده که برای این کانسپت سیستم رانندگی خودکار یا همان سیستم رانندگی بدون سرنشین را در نظر گرفته که در صورت تایید و نهایی شدن طرح، به مرحله اجرایی در می‌آید.


    از لحاظ طراحی هم می‌توان حداقل برای اولین بار، یک کار آینده‌نگر فوق العاده را شاهد بود. البته طرح عجیب و غریبی دارد، ولی برای آیندگان خودرویی مناسب خواهد بود و دیگر اینکه طراح آن شرکت خودروسازی چری چین بوده و بیشتر شرکت‌های خودروسازی چینی از الگوهای طراحی موجود در صنعت خودروسازی استفاده می‌کند، ولی حالا شاهد طراحی انحصاری و خیلی خوب از این شرکت خودروسازی هستیم.


    به طور خلاصه هم در قسمت جلویی همانطور که در تصویر پیش نمایش هم آشکار بود، شاهد طراحی آینده‌نگر هستیم که در آن چراغ‌های پیشانی یکپارچه در قسمت بالای جلوپنجره، جلوپنجره‌ای بزرگ مشبک با ورودی‌های هوای کوچک و دو ورودی بزرگ هوا در اطراف سپر هستیم.

    از عقب خودرو هم برای اولین بار است که تصویری ارائه می‌شود و می‌توان یک طراحی حجیم با چراغ‌هایی یکپارچه شناور همچون جلو، یک سینی آلومینیومی در زیر سپر عقب، گلگیرهای پُف کرده و خروجی‌های هوای پشت چرخ‌های عقب را شاهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت