مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران:

نمایشگاه صنعت نفت یکی از کارآمدترین ابزارهای توسعه مناسبات اقتصادی است

عصر نمایشگاه- مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در یادداشتی در آستانه برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، این رویداد را یکی از کارآمدترین ابزارهای توسعه مناسبات اقتصادی معرفی کرد.

نمایشگاه صنعت نفت یکی از کارآمدترین ابزارهای توسعه مناسبات اقتصادی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، سید صالح هندی در این یادداشت نوشت: «همانطور که محرز است نمایشگاه محلی برای تبادل و تلاقی اطلاعات گوناگون در زمینه آخرین دستاوردهای کیفی و رقابت در سطح جهانی و بین‌المللی، به نمایش گذاشتن نتایج پژوهش‌های علمی و تکنولوژی، شناساندن نوآوری‌ها و محصولات و تولیدات جدید و پیشرفت‌های صنعتی، آشنایی با نظرات، ایده‌ها و محصولات جدید مشارکت کننده‌ها، انعکاس استراتژی‌ و سیاست‌های جلب سرمایه‌گذاری خارجی از طریق اعلام مشارکت فعال بخش‌های اقتصادی در نمایشگاه‌ها است به همین جهت نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت نفت ایران پل ارتباطی موثر بین کشورهای صاحب نفت و گاز با کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

    نمایشگاه بیست و سوم آوردگاهی است که موجب حضور مدیران، کارشناسان، محققان، تولیدکنندگان، متقاضیان، تجار و بازرگانان شرکت‌های نفتی کشورهای مختلف جهان در تهران خواهد شد.
    در زمان حساس کنونی و با محدودیت‌های ارتباطی بین‌المللی پیش آمده، نمایشگاه بیست و سوم یکی از کارآمدترین ابزارهای ممکن برای توسعه مناسبات اقتصادی، صنعتی، سیاسی، فرهنگی و ارتباطی جهان با ایران است. بنابراین بهتر است شرایطی فراهم شود تا شرکت‌های تولید کننده و عملیاتی و اجرایی و به عبارتی عرضه‌کنندگان و متقاضیان بتوانند در محیطی مناسب، همدیگر را ارزیابی و با برقراری ارتباط موثر و تبادل اطلاعات به توافقات نهایی برسند.
    نمایشگاه بیست و سوم یقیناً با اتخاذ سیاستگذاری و برنامه‌ریزی هدفمند می‌تواند نقش موثری در تقویت تولید، توسعه بازاریابی و صادرات، قیمت‌گذاری صحیح محصولات، گسترش مناسبات اقتصاد خارجی، فرآهم آوردن زمینه اشتغال‌زایی بویژه برای جوانان و تحصیل‌ کرده‌های دانشگاهی و کمک به توسعه صنعت توریسم داشته باشد. چراکه بخش عمده‌ای از نمایشگاه‌ها آمیخته با انواع برنامه‌های فرهنگی است. بنابراین با بهره‌گیری از این امکان و برپایی مطلوب از نظر کمی و کیفی، می‌توان فرصت ارزشمندی را برای سازمان‌ها و آژانس‌های برگزارکننده تورهای ویژه نمایشگاهی جهت جذب و جلب شرکت کنندگان خارجی برای بازدید از اماکن تاریخی و موزه‌های صنعت نفت و نقاط عملیاتی و جاهای دیدنی کشور و آشنا کردن خارجی‌ها با فرهنگ، هنر و تمدن و صنعت نفت کشورمان فرآهم کرد.
    مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران هم به عنوان یکی از مدیریت‌های مهم و پیشگام در صنعت نفت، با تبعیت و حمایت از برنامه‌ها و استراتژ‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، همه ساله حضوری موثر و چشم‌گیر در نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی نفت داشته و امسال نیز با برنامه‌های مهمتری در نمایشگاه بیست و سوم حضور خواهد داشت.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت