رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران:

شرکت‎های توانمند ایرانی در نمایشگاه صنعت نفت شناسایی می‎شوند

عصر نمایشگاه- رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، اظهار کرد: شرکت های توانمند ایرانی در این رویداد شناسایی می شوند.

شرکت‎های توانمند ایرانی در نمایشگاه صنعت نفت شناسایی می‎شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران, مجید بوجارزاده با بیان اینکه نمایشگاه به عنوان یک رویداد در جهت نمایش توانمندی ها و اتفاقات یک دوره کاری است، افزود: نمایشگاه صنعت نفت به عنوان یک رویداد مهم، هم ریشه غنی دارد و هم از نظر گستردگی در ایران و بین کشورهای فعال در حوزه نفت و تجهیزات نفت و گاز شناخته شده است و این برند بودن بسیار مهم است.

    وی ادامه داد: به دلیل همین برند بودن، حضور پرشور شرکت های داخلی در این رویداد کاملا محسوس است و شرکت ملی گاز نیز به عنوان یکی از شرکت های اصلی مانند هر سال حضور پررنگی در نمایشگاه بیست و سوم صنعت نفت دارد.

    بوجارزاده با اشاره به اینکه غرفه شرکت ملی گاز ایران در سالن 10 و 11 فعالیت های این شرکت را در معرض دید عموم قرار می دهد، اظهار کرد: شرکت مهندسی و توسعه گاز به عنوان بخش اصلی حوزه ساخت و شرکت انتقال گاز در بخش خدمات و حوزه گازرسانی، توانمندی ها و دستاوردهای شرکت ملی گاز ایران را به نمایش خواهند گذاشت.

    رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه این شرکت در حوزه ساخت داخل در سال های گذشته به عنوان یکی از ایرانی ترین و بومی ترین بخش های صنعت فعالیت داشته است، افزود: 70 درصد در بخش پالایشگاهی و 98 درصد در بخش گازرسانی به خودکفایی رسیده ایم و تمام تجهیزات در داخل کشور ساخته می شود.

    بوجارزاده با اشاره به اینکه با حمایت شرکت ملی گاز در تولیداتی مانند ساخت توپک هوشمند و توربین های گازی که یکی از نیازهای اصلی صنعت گاز است به خودکفایی رسیده ایم، افزود: سازندگان و پیمانکاران ایرانی در این مسیر به توانمندی های خوبی رسیده اند.

    به گفته بوجارزاده، در حوزه های پژوهشی نیز شرکت ملی گاز ایران با پردیس های مختلف همکاری دارد که به عنوان خدمات شرکت ملی گاز در ایام نمایشگاه ارائه می شود.

    وی متذکر شد: نشستی نیز با استارتاپ های حوزه های مرتبط در پردیس های مختلف در یکی از روزهای نمایشگاه برگزار خواهد شد؛ در عین حال سازندگان تجهیزات و حوزه های استارتاپی نشست مشترکی خواهند داشت.

    این مقام مسئول با بیان اینکه مدیران ارشد شرکت ملی گاز در ایام نمایشگاه در غرفه این شرکت مستقر هستند و مدیرعامل شرکت ملی گاز نیز زمان زیادی را در نمایشگاه به بازدید و دیدار با شرکت ها می گذراند، افزود: این دیدار و بازدیدها به مسیری که در طول سال پیموده می شود، کمک می کند.

    بوجارزاده با اشاره به اینکه نمایشگاه یک نماد است، اظهار کرد: گردش اطلاعات و ارتباطاتی که در این چهار روز بین مدیران و شرکت های داخلی و خارجی ایجاد می شود، اثرات زیادی در فعالیت های آتی توسعه ای شرکت ها دارد که در طول سال نمایان می شود.

    بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 16 تا 19 اردیبهشت 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت