دومین نمایشگاه فرش دستباف استان گلستان برگزار می شود

عصر نمایشگاه- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری دومین نمایشگاه فرش دستبافت در استان گلستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در تابستان سال جاری برگزار می شود.

دومین نمایشگاه فرش دستباف استان گلستان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از راه دانا,"درویش علی حسن زاده" معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت: سالهای گذشته بیشتر توجه ما به بافندگان فرش دستباف بود ولی با بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که برای توسعه و ارتقاء جایگاه هنر صنعت فرش دستباف لازم است رویکردمان را تغییر دهیم و علاوه بر بافندگان به رنگرزان ، طراحان ، فروشندگان و سایر عوامل دخیل در تولید و تجارت فرش نیز توجه کنیم ، از اینرو در سال گذشته دوره هایی برای رنگرزان و طراحان برگزار کردیم و دوره آموزشی فروشندگان فرش نیز در همین راستا برگزار گردید.

    وی افزود: یکسری از تولیدکنندگان فکر می کنند هر آنچه را تولید می کنند مردم محکوم به استفاده از آن هستند در حالی که اینطور نیست و اگر امروز تولیدکننده به خواسته و نیاز مشتری توجه نکند در بازار رقابت حذف خواهد شد.

    "حسن زاده" تصریح کرد: از آنجا که توسعه و معرفی فرش دستباف ترکمن برای ما بسیار حائز اهمیت است ، بمنظور معرفی آن هر اقدامی لازم باشد انجام خواهیم داد و در همین راستا دومین نمایشگاه فرش دستباف استان در تابستان سالجاری برگزار خواهد گردید .

    وی با اشاره به ابلاغیه تسهیلات روستایی و عشایری نیز گفت: نرخ سود این تسهیلات 6 درصد برای روستائیان و 4 درصد برای ساکنین مناطق مرزی می باشد که تولیدکنندگان، بافندگان و فعالان فرش که مشمول دریافت این تسهیلات می باشند می توانند برای دریافت آن اقدام نمایند .

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین با اشاره به برگزاری دوره آموزشی فروشندگان فرش دستباف استان، گفت: فروش هر کالا و خدمتی یک هنر و علم است که شامل مهارتهای ارائه راهکارهای خلاقانه می باشد.

    "حسن زاده" عنوان کرد: با آموزش مهارتهای ارتباطی به فروشندگان فرش دستباف ، آنها قادر به ارائه مناسب اطلاعات و خدمات به مشتریان بالقوه خواهند بود که در نهایت به فروش بیشتر و افزایش سطح درآمد و بهبود وفاداری مشتریان منجر خواهد شد ، از اینرو برگزاری دوره آموزشی فروشندگان فرش دستباف استان را برنامه ریزی و اجرا نمودیم .

    به گفته وی ، افزایش سطح اطلاعات علمی فروشندگان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و فروش فرش دستباف ، آشنایی با روشهای خرید و فروش ، شیوه های بازاریابی و کاربرد آن در محیط واقعی و بهبود نگرش فروشندگان فرش دستباف نسبت به ارتباطات موثر بازاریابی از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت