شرکت‌های نانوفناور ایرانی در آستانه‌ ورود به بازار پلیمر و پلاستیک چین

عصر نمایشگاه- ۶ شرکت ایرانی فعال در حوزه‌ فناوری‌ نانو با حضور در نمایشگاه Chinaplas۲۰۱۸ چین، نشست‌های تخصصی برای فروش فناوری و محصولات خود در حوزه‌ی پلیمر و پلاستیک به شرکت‌های چینی برگزار کردند.

شرکت‌های نانوفناور ایرانی در آستانه‌ ورود به بازار پلیمر و پلاستیک چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تابش کوثر؛ 6 شرکت‌ ایرانی فعال در حوزه‌ فناوری‌ نانو، با شرکت در نمایشگاه Chinaplas2018 توانمندی خود را به شرکت‌های چینی عرضه کردند. شرکت‌های پارسا پلیمر شریف، آریا پلیمر پیشگام، پلاس پلیمر، پویا پلیمر، رازین پلیمر و پلیمر ‌شیمی ارس در این نمایشگاه حضور داشته و جلسات مشترکی با شرکت‌های چینی برگزار کردند.

    در نشستی که روز پنجشنبه 6 اردیبهشت در محل نمایشگاه برگزار شد، شرکت Kingfa، یکی از بزرگترین شرکت‌های پلیمر و پلاستیک چین، میزبان شرکت‌های نانوفناور ایرانی بود.

    در این نشست، جلساتی میان شرکت‌های ایرانی و چینی برگزار شد تا فرصت‌های همکاری مشترک مورد بررسی قرار گیرد.

    همچنین مقرر شد شرکت‌های ایرانی نمونه‌های اولیه از محصولات خود را به طرف چینی ارسال کنند تا در مذاکره‌ تکمیلی آتی درباره‌ همکاری مشترک تصمیم‌گیری شود.

    لازم به ذکر است که شرکت Kingfa پیش از این طی نشست مشترکی که در آذر ماه 1396 با توانمندی فناوری‌های ایرانی در حوزه‌ پلیمر و پلاستیک آشنا شده و به فناوری‌های چهار شرکت پارسا پلیمر شریف، آریا پلیمر پیشگام، پلاس پلیمر و رازین پلیمر ابراز علاقه‌مندی کرده بود.

    در نشست مشترک دیگری نیز شرکت‌های نانوی ایرانی توانمندی‌ها و فناوری‌های خود را با حضور مدیر و کارشناسان پاویون ملی ایران معرفی کردند.

    پاویون ملی ایران که با همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ایران، منطقه آزاد شانگهای، سازمان توسعه‌ی تجارت، اتاق بازرگانی ایران و چین در اسفند سال قبل افتتاح شده‌است، از بخش‌های فرش، توریست، صنایع غذایی، صنایع دستی، پلیمر و پتروشیمی و سنگ و مواد معدنی و فناوری‌های پیشرفته تشکیل شده‌است که 150 مترمربع از فضای این پایون به ارائه 100 محصول از شرکت دانش بنیان ایرانی اختصاص داده شده‌است.

    ماه آینده مدیر پاویون ملی ایران از شرکت‌های فناور ایرانی در ایران بازدید خواهد کرد تا از نزدیک با توانمندی‌های این شرکت‌ها بیشتر آشنا شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت