​آغاز توزیع ۳هزار بن کارت اهل قلم در نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- آزاده نظربلند از آغاز مرحله دوم اعطای بن‌کارت‌های خرید کتاب اهل قلم در نمایشگاه کتاب خبر داد.

​آغاز توزیع ۳هزار بن کارت اهل قلم در نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبنا, آزاده نظر‌بلند؛ معاون فناورری و اطلاع‌رسانی موسسه خانه کتاب درباره از آغاز مرحله دوم اعطای بن‌کارت الکترونیک اهل قلم در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: بر اساس آئین‌نامه‌ای که از سوی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب شده، بن‌های خرید کتاب به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود و این روند در غرفه خدمات اهل قلم واقع در نمایشگاه سی‌ویکم کتاب تهران، در حال اجرا است.

    وی توضیح داد: در مرحله اول و از میان اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی خانه کتاب، شش هزار نفر از کارت واجدین شرایطی که از سال‌های قبل صادر و واگذار شده بود، شارژ شد و در مرحله دوم، نزدیک به سه هزار کارت برای افرادی که برای اولین بار مشمول دریافت این کارت شده‌اند، صادر شد.

    نظربلند گفت: مطابق با اطلاع‌رسانی قبلی، توزیع این سه‌هزار بن کارت جدید از صبح امروز(یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه) در غرفه خدمات اهل قلم نمایشگاه آغاز شده و تعداد قابل توجهی از اهالی قلم از ساعات اولیه امروز به این غرفه مراجعه کرده‌اند.

    وی ضمن بیان این مطلب که میزان شارژ تمام بن‌های اهل قلم، 250 هزار تومان است و تفاوتی با یک‌دیگر ندارند، اظهار کرد: طبیعی است که برخی از مراجعان به این بخش، واجد شرایط صدور بن‌کارت شناخته نشده‌اند و بن‌کارت به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.
    معاون اطلاع‌رسانی موسسه خانه کتاب ادامه داد: این شرایط که البته از قبل اعلام شده بود، عبارت است از داشتن دو کتاب چاپ اولی در حوزه بزرگسال یا سه کتاب چاپ اولی در حوزه کودک و نوجوان. همچنین نویسنده، گردآورنده، مترجم، مصحح و .. نیز در آئین‌نامه موجود دیده شده‌اند.

    وی تاکید کرد: کتاب‌ها حتما باید در بانک اطلاعاتی خانه کتاب ثبت شده باشند؛ یعنی اعلام وصول شده باشند و بعد از آن در بانک ثبت شده باشند اما در غیر این صورت طبیعی است که امکان صدور بن‌کارت برای نویسندگانشان وجود نخواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت