غرفه صنایع دستی در حاشیه نشست راه ابریشم برپا شد

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از برپایی غرفه صنایع دستی در محل اجرای ششمین نشست بین المللی راه ابریشم در ارومیه خبر داد.

غرفه صنایع دستی در حاشیه نشست راه ابریشم برپا شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، افسانه رنجبر در حاشیه روز پایانی این نشست گفت: این غرفه با حضورنمایندگانی از 33 کشورعضو سازمان جهانی جهانگردی در محل اجرای نشست راه ابریشم در محل هتل پنج ستاره آنا ارومیه دایر شده است.

    او ادامه داد:این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش، آشنایی و عرضه آثار صنایع دستی ایرانی این استان به کشورهای دیگر و تماشای آثار هنری است.

    رنجبر با اشاره به جایگاه ویژه صنایع دستی این استان گفت: به تعداد سهغرفه معرفی صنایع دستی استان، غرفه معرفی فرش دستبافت، غرفه ورک شاپ صنایع دستی در دو رشته منبت چوب و نگارگری در جوار نشست جاده ابریشم به مدت سه روز برپا شده که عرضه محصولات هنری و بازدید از آنان را به دنبال دارد.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی افزود: استان آذربایجان غربی برای اجرای نشست تخصصی برنامه راه ابریشم، برنامه ریزی منظمی انجام داده که بازتاب گسترده ای در بین رسانه ها داشته است.

    رنجبر در خصوص توسعه و رشد اقتصادی و نیز صنایع دستی استان افزود: این نشست باید دستاوردهای اقتصادی و فرهنگی متنوعی رانصیب استان آذربایجان غربی کند.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: از آنجا که نشست راه ابریشم بعد بین المللی دارد باید اهالی رسانه در این زمینه تلاش مناسب و مطلوبی ارائه دهند.

    نشست جاده ابریشم با حضور مقامات نمایندگان عضو جاده ابریشم و برای اولین بار در ایران و ارومیه از شنبه در هتل آنا آغاز شده و تا پایان روز دوشنبه ادامه داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت