۳۳۰۰ کارتخوان آپ در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- شرکت آسان پرداخت پرشین درسی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۳۳۰۰ کارتخوان برای اولین بار، پرداخت از طریق کارت ملی هوشمند را برای مخاطبان نمایشگاه فراهم کرده است.

۳۳۰۰ کارتخوان آپ در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبِنا، این شرکت که در سال‌های گذشته با ارائه روش‌های نوین پرداخت (مانند بن کارت مجازی، NFC و تله‌پرداز) امکان پرداخت از طریق گوشی‌های هوشمند را برای تمامی متقاضیان کتاب ارائه کرده بود، در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اولین بار پرداخت از طریق کارت ملی هوشمند را برای مخاطبان نمایشگاه فراهم کرده است.

    حسن خوشه‌چین معاونت امور مشتریان آسان پرداخت درباره سوابق حضور و تمهیدات فراهم شده در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: آسان پرداخت پرشین امسال برای پنجمین سال متوالی، مجری انحصاری پرداخت در تمام نمایشگاه‌های کتاب کل کشور در سطوح بین‌الملل و مراکز استان‌ها است. در دو دوره قبلی این نمایشگاه شرکت آسان پرداخت پرشین با بانک شهر و در دوره‌های پیشین نیز با بانک صادرات به عنوان بانک عامل پرداخت در نمایشگاه کتاب همکاری کرده است.

    خوشه‌چین در ادامه گفت: امسال علاوه بر تجهیز تمامی غرفه‌های نمایشگاه به دستگاه‌های کارتخوان، با توجه به توافق صورت گرفته با سازمان ثبت احوال کشور برای اولین بار در کشور امکان خرید کتاب و پرداخت هزینه بدون کارت فیزیکی از طریق کارت ملی هوشمند با همکاری بانک شهر فراهم شده است. در ادوار گذشته این نمایشگاه نیز، آسان پرداخت با ارائه روش‌های نوین پرداخت مانند ارائه بن کارت مجازی،  NFC و تله‌پرداز امکان پرداخت از طریق گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن آپ را برای تمام متقاضیان خرید کتاب ارائه کرده بود.

    معاونت امور مشتریان آسان پرداخت در پایان درباره خرید با کارت ملی هوشمند در تمامی سطوح کشور گفت: تحقق این موضوع با توجه به سیاست‌های کلان شاپرک و سازمان ثبت احوال نیاز به بررسی‌های میدانی دارد و در حال حاضر مجوز پرداخت در این بستر فقط تا پایان سی و یکمین نمایشگاه کتاب صادر شده است.

    گفتنی است، تعداد دستگاه‌های تخصیص داده شده توسط شرکت آسان پرداخت در این نمایشگاه تا کنون نزدیک به 3300 دستگاه کارتخوان بوده که توسط170 کارشناس در بخش‌های ستادی و پشتیبانی، در صورت نیاز اقدام به خدمات لحظه‌ای می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت