مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان خبر داد:

تلاش شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان برای رونق اقتصادی کشور

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: این شرکت در تلاش است با برپایی نمایشگاههای داخلی و خارجی درجهت پویایی اقتصادی کشور گام بردارد.

تلاش شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان برای رونق اقتصادی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان, علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان در نمایشگاه بین اللمللی کتاب تهران با اشاره به  برنامه ها و اقدامات این شرکت در رونق اقتصادی در استان اصفهان و کشور گفت: هدف و وظیفه اصلی شرکت بین المللی نمایشگاههای استان اصفهان، رونق اقتصادی در استان اصفهان و کشور است، زیرا که نمایشگاهها ویترین اقتصادی کشور هستند و شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان اعتقاد دارد که در جبهه مقدم اقتصادی کشور می تواند نقش مهمی داشته باشد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاهها هستند که کالاها، خدمات و ایده ها  را در معرض دید بازدید کنندگان و مصرف کنندگان قرار می دهند و به عنوان بهترین مکان برای تبلیغات محصولات کشور برای دنیا و دیگر کشورها محسوب می شوند.

    وی گفت: برخی از کشورها 14 درصد درآمد خودشان را در شرکت ها برای حضور در نمایشگاه ها اختصاص می دهند و شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان بر اساس وظیفه درسال 97 در صدد است، 46 رویداد اقتصادی را در اصفهان برگزار کند، امیدواریم که برگزاری این رویدادهای اقتصادی به رونق اقتصادی کشور کمک  کند و منجر به افزایش صادرات و تولیدات کشور و مشکل رفع نقدینگی واحدهای تولیدی شود.

    یار محمدیان تصریح کرد: در مورد وظایف اجتماعی و اقتصادی که بر عهده داریم، این شرکت اقتصادی در صدد است دغدغه های مردم دراین زمینه را هم مورد توجه دهد و در جهت رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی واقتصادی برآید.

    وی افزود: به عنوان مثال در سال 96 نمایشگاهی در رابطه  با دستاوردها و تولیدات بنیاد تعاون زندانیان استان اصفهان برگزار شد که در این نمایشگاه کارگاههای تولیدی هم در کنار زندان برپا شد و مصنوعات تولید شده توسط زندانیان در معرض دید قرار گرفت، تا از این طریق و با افزایش فروش آنها به بنیاد تعاون زندانیان کمک کنیم.

    یار محمدیان بیان کرد: همچنین با همکاری نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان، نمایشگاه کشاورزی برگزار شد و در کنارآن کنگره کشاورزی نیز برپا شد، تا فناوری های نوین را در فضای سبز ایجاد کنیم، علاوه بر آن در کنار برپایی این نمایشگاه، کارشناسان، متخصصان واساتید دانشگاه را دعوت و جلسات و کنگره و کارگاههای آموزشی هم برگزار کردیم تا باعث کاهش آلودگی هوا در شهر شود.

    یار محمدیان همچنین خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم که با موضوع فرهنگی هم با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نمایشگاهی برپا کنیم تا تولید کنندگان و ناشران کشور وخارج کشور با حضور در آن در جهت کتابخوانی گام های  اثرگذار بردارند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان حضور در نمایشگاههای خارج کشور را یکی دیگر ازبرنامه هایی نام برد که به همت این شرکت در دستور کار است و تصریح کرد: بناداریم  از این طریق به افزایش صادرات در کشور کمک کنیم، لذا از تولید کنندگان و واحدهای تولیدی درخواست می کنیم در این نمایشگاه حضور یابند و فکر نکنند هزینه کردن در نمایشگاههای خارجی هزینه ای بی فایده است.

    وی ادامه داد:  حضور در این نمایشگاه ثمرات بسیاری  را به دنبال خواهد داشت، زیرا سرمایه گذاری در نمایشگاهها خارج کشور زمینه سازبه معرض نمایش گذاشتن کالا وخدمات داخلی در عرصه بین المللی را فراهم می کند.

    وی افزود: علاوه بر آن معتقدم حضور در نمایشگاههای بین المللی زمینه ساز پویایی و اقتصاد فعال  را  امکان پذیر می کند،بنابراین باید به صورت فعال در چنین نمایشگاههایی را جدی گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت