گزارش تصویری ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن

عصر نمایشگاه:برندهاىی مانند "ایفینینى"، "آ او دى"،" پورشه"، "جگوار"، "مرسدس بنز" و "فولکس واگن" با رونمایى از آخرین محصولات خود مشتریان و کارشناسان را غافلگیر کردند.نمایشگاه خودروى پکن یک رویداد بزرگ براى تولیدکنندگان و خودروسازان داخلى این کشور به حساب مى آید، اما اهمیت این نمایشگاه خودرویی براى کمپانی های مطرح نیز کم نبوده است.

گزارش تصویری ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰
  • گزارش تصویری ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن
  • گزارش تصویری ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن
  • گزارش تصویری ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن
  • گزارش تصویری ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن
  • گزارش تصویری ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن
  • گزارش تصویری ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن
  • گزارش تصویری ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر ایران ،در میان حجم انبوهى از خودروها، انتخاب ستارگان برتر کار چندان ساده اى نیست، اما به نظر کارشناسان باز هم خودروهاى کمپانی های بزرگ  با شکل و شمایل زیبا و کیفیت برتر کانون توجهات را به خود جلب کردند و بنا بر نظر کارشنان ستارگان نمایشگاه پکن به شمار مى آیند.

مزدا  cx4

اگر یک تماشاگر دقیق باشید، در مقابل ظاهر زیبا و قدرتمند این خودرو در یکى از راهروهاى نمایشگاه توقف خواهید کرد. از طرفى باید به این موضوع شک کنید که آیا با این قیمت‌گذارى خریدارانى فراتر از محدوده چین و روسیه پیدا خواهید کرد. افزایش شاسى بلندهایى با استایل کوپه در حال حاضر از جذابیت  دنیاى خودرو به شمار می‌آید. مزدا و جگوار در نمایشگاه پکن نشان دادند که از پس طراحى این گونه خودروها به خوبى برآمدند. خودروى  cx4 مزدا ترکیبى از یک شاسی بلند و یک کوپه لوکس است.و هنوز هیچ قانون مکتوبى در خصوص چگونگى ظاهر این خودروها وجود ندارد.

ایفینیتى اسپورت  QX

از دید کارشناسان یکى از طرح ‌مفهمومى این نمایشگاه، خودروى اینفینیتى با سایز مدل ماکان پورشه است که مناسب جاده‌هاى معمولى است. این خودرو با شکل و شمایل اسپورت و فضاى داخلى به همین سبک، اقامت شما در طول سفر را آسان و راحت مى سازد. با این وجود به نظر مى‌رسد،  اندازه این فضا در نمونه‌هاى واقعى به نسبت نیازها کاهش یابد تا عواملى مانند وزن، حجم و شتاب بتواند با نمونه‌هاى دیگرموجود در بازار رقابت کند.

arcfox7

در ٥ سال گذشته بیشتر خودروهاى چینى در سالن هاى نمایشگاهى کسل کننده و حوصله سر بر بودند.اما دیگر این حکم مصداق ندارد. هیچ چیزى بیشتر از نمونه‌هاى مفهومى خودروهاى برتر در صنعت خودروسازى چین نمایانگر پیشرفت نیست. بهتر است بگوییم خودروى  arcfox7  با پیشرانه محرکه 603 اسب بخار و گشتاور 162 مایل برساعت دیگر یک خودروى مفهموى به شمار نمىآید. پیش بینى مىشود این خودرو در سال آینده در شمار پرفروشها باشد.

جگوار

شگفتانگیز است که اکثر خودروسازان اروپایى به شکلى هنرمندانه به ساخت خودروهایى با ابعاد کوچک براى بازار فکر مىکنند. اما در مقابل شرکت جگوار ساخت خودروهایى با فواصل زیاد بین دو محور خودرو را براى چین ارزشمندتر عنوان کرده است.

جگوار در خصوص ستاره درخشانش در نمایشگاه پکن عنوان کرده خودروهایى با این مشخصات، باعث کاهش هزینههاى تولید شده و به اقتصادى تر بودن آن کمک مىکنkد. مدل XF-L اولین نمونه او از جگوار خواهد بود که در بخش خودروهاى زمین پیماى چرى در چانگ شو ساخته خواهد شد. این ستاره نمایشگاه چین در این روند، با قیمت کمترى تولید شده و به جهان عرضه می‌شود.

آ او دى   TTRS

این همان مدل TT است که کارشناسان مدت ها منتظر ظهورش بودند. یک ظاهر کمى خشن، به شدت سبک و کمى قدرتمندتر و با قدرت تولید نیروى محرکه 395 اسب بخار در شمار خودروهاى بسیار امن اسپورت قرار مى‌گیرد  TTR. کوپه در کمتر از 7.3 ثانیه به شتاب 62 مایل بر ثانیه مى رسد.  این نشان مىدهد آاودى در این مدل بسیار سریعتر از خودروى پورشه باکستر 718 S است.

پورشه 718 کیمن

مانند خودروى 718 باکستر، کیمن نیز به شکلى طبیعى مفهموم موتور تخت 6 را به یک توربوشارژ 4 سیلندر تغییر داده است. با این وجود هر خودروسازى بدون موتور 6 سیلندر فروش انحصارى خود را از دست مى‌دهد، اما پورشه در این شرایط،  با ساخت بهترین نسخه کیمن می‌تواند تا حدودى جریان سیاست گذارى هایش را مدیریت کرده و بازار را در دست گیرد.

Fortwo هوشمند و  fortfor  برابوس

برابوس  گرد و غبار جادویی خود را در حوزه هوشمندها پاشیده است و از این طریق در شمار ستارگان پکن قرار می‌گیرد. با این که این دو مدل برابوس مفتونتان مى کند اما وعده وعیدهاى این شرکت براى مدل هاى آینده جذابتر به نظر می‌رسد. این خودروها در پکن بسیار پربازدید و جذاب ظاهر شدند و دلیل آن موتور توربوشارژ سه گانه به شمار مى آید که نیاز نسل آینده است.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت