بزرگ‌ترین نمایشگاه ریلی خاورمیانه، خردادماه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- دبیر برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی از برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت حمل‌ونقل ریلی خاورمیانه از ۲۹ خرداد تا ۱ تیرماه در تهران خبر داد.

بزرگ‌ترین نمایشگاه ریلی خاورمیانه، خردادماه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تین‌نیوز، علی محتشم گفت: در این نمایشگاه بزرگ‌ترین کارخانه‌های صنایع و تجهیزات ریلی و شرکت‌های بزرگ خدماتی از ایران و دیگر کشورهای جهان ازجمله آلمان، چین، ترکیه، روسیه، سوئد، سوئیس، چک، فرانسه، هند، ایتالیا، بلژیک، اسپانیا، لتونی، اوکراین، تایوان و جمهوری چک حضور خواهند یافت.

    او از برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی لجستیک و حمل‌ونقل صادراتی هم‌زمان با این نمایشگاه خبر داد و گفت: حضور و بازدید چند هیات تجاری و صنعتی و تخصصی خارجی و همچنین برگزاری چندین کارگاه و نشست تخصصی و آموزشی نیز برخی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

    مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن نیز از حضور شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی برای اولین بار خبر داد.

    صادق سکری به تشکیل شورای سیاست‌گذاری و برگزاری جلسات مدون برای افزایش شرکت‌کننده  در نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم هرروز شاهد یک رویداد جدید همچون حضور پیشکسوتان ریلی و برگزاری چند کارگاه علمی در این نمایشگاه باشیم.

    او در ادامه افزود:  اطلاع‌رسانی از آخرین دستاوردها و فناوری صنعت حمل‌ونقل ریلی، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع ریلی ایران است.

    مدیرکل بازرگانی راه‌آهن نیز از رونمائی برنامه‌های جدید حوزه بازرگانی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: ایجاد فضای ویژه و خاص برای حوزه بازرگانی در این نمایشگاه منجر به انعقاد قراردادهای ریلی و توافق میان شرکت‌ها خواهد شد.

    مرتضی علی احمدی گفت: به شرکت‌هایی که در ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی قراردادهایی را منعقد کنند تخفیف ویژه تعلق خواهد گرفت.

    تاکنون بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد در روزهای آینده افزایش یابد.

    این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری وزارت راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل و سایر انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    در این نمایشگاه انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون‌شهری، برون‌شهری و بخش باری، انواع واگن‌ها، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن‌های اتوبوسی، واگن‌های باری، شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه‌ای، ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت