دستورالعمل ضوابط خروج کالا و ملزومات غرفه داران سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست اندرکاران، مدیران و متصدیان محترم غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه، دستورالعمل خروج کالا و ملزومات غرفه داران به شرح ذیل اعلام می گردد.

دستورالعمل ضوابط خروج کالا و ملزومات غرفه داران سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست اندرکاران، مدیران و متصدیان محترم غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه، دستورالعمل خروج کالا و ملزومات غرفه داران به شرح ذیل اعلام می گردد:

    1-خروج کالا و ملزومات تمامی بخشهای نمایشگاهی از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 97/02/23 امکان پذیر است.
    2-غرفه های مربوط به کمیته تبلیغات و بازرگانی (اغذیه، تبلیغاتی و...) که در محوطه مستقر می باشند، با تکمیل فرم خروج کالا و اخذ مُهر و امضاء مجاز مدیر کمیته تبلیغات و بازرگانی و سپس کمیته حراست باید از ساعت 21 روز شنبه 97/02/22 نسبت به خروج کالا و ملزومات اقدام نمایند و ستاد برگزاری پس از آن نسبت به جمع آوری سازه های غرفه اقدام خواهد نمود.
    3-به منظور کنترل و روان سازی ترافیک داخلی محوطه نمایشگاهی در روز یکشنبه 97/02/23 مسیر حرکت خودروهای باری به قرار زیر میباشد:
    1-3- غرفه داران بخش سازمان و نهاد و رسانههای دیجیتال صرفا میتوانند از درب 17 بزرگراه رسالت وارد و نسبت به بارگیری اقدام نمایند و از همان درب خارج گردند.
    2-3- خودروهای باری بخش ناشران کودک و آموزشی صرفاً می توانند از درب پارکینگ شماره یک (شهید بهشتی) وارد پارکینگ شده و به نوبت از مسیر تعیین شده (بلوار اصلی، پشت گمرک، زیر گذر صحن اصلی) وارد صحن شده و نسبت به بارگیری اقدام نمایند. سپس از درب 25 پاکستان (این درب ایام برگزاری نمایشگاه ورودی تشریفات بوده) خارج گردند.
    3-3-  خودروهای باری بخش ناشران دانشگاهی صرفاً می-توانند از درب شماره 3 جنب مترو شهید بهشتی وارد شوند و پس از بارگیری از همان درب خارج شوند.
    4-3-  خودروهای باری بخش ناشران خارجی (عرب و لاتین) صرفا از درب پارکینگ شماره یک (شهید بهشتی) وارد پارکینگ شده و به نوبت از مسیر تعیین شده (بلوار اصلی – ورودی بخش) نسبت به بارگیری اقدام نمایند. لازم به ذکر است درب های این بخش از صحن اصلی به منظور بارگیری باز نخواهد شد.
    5-3- خودروهای باری ناشران عمومی و بین الملل (تمامی غرفه های داخل شبستان) صرفاً از درب پارکینگ شماره 15 (قنبرزاده) وارد پارکینگ شده و به نوبت از مسیر تعیین شده (راه بند درب 12- بلوار اصلی- زنجیره جلوی شبستان) جلوی دربهای شبستان هدایت و پس از بارگیری برای خروج صرفاً تأکید می گردد صرفاً از رمپ روبروی درب 57 شبستان (مقابل صحن اصلی ) جنب رستوران هانی به سمت درب 25 پاکستان هدایت خواهند شد.
    4-به هیچ عنوان خودروهای سواری ناشران و غرفه داران محترم در روز خروج کالا اجازه ورود به محوطه را نخواهند داشت و صرفاً باید به پارکینگهای 19 (بزرگراه رسالت) – 15 (خیابان قنبرزاده) و شماره یک مراجعه نمایند و هرگونه باری یا چرخ دستی به پارکینگها و سپس خودروی سواری منتقل گردد.
    5-از آنجائیکه ساعت 8 صبح روز یکشنبه 97/2/23 برای خروج کالا و ملزومات تعیین شده است مدیران، ناشران، غرفه داران  و تمامی دست اندرکاران محترم موظف اند رأس ساعت تعیین شده در محل غرفه خود حضور یابند و نسبت به جمع آوری و خروج کالا اقدام نمایند بدیهی است ستاد برگزاری و حراست نمایشگاه  هیچ تعهدی در خصوص خسارت احتمالی وارده سرقت و ... نخواهند داشت و مسئولیت آن بر عهده مدیر و متصدیان غرفه، خواهد بود.
    6-به منظور تکریم از ناشران و غرفه داران محترم در محل مدیریت هر بخش نماینده ای از کمیته حراست برای درج مُهر کمیته حراست بصورت تمام وقت مستقر خواهند بود و نیازی به مراجعه این عزیزان به کمیته حراست نمیباشد.
    7-ناشران و غرفه داران محترم به منظور دریافت برگ  خروج کالا می توانند فرم مربوطه را از مدیریت بخش دریافت نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت