در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان ؛

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ و معادن اصفهان

عصر نمایشگاه- دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته با مجموع ۱۰۴ شرکت کننده شامل ۸۵ شرکت داخلی و ۱۹ شرکت خارجی در تاریخ ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ و معادن اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،دوازدهمین دوره نمایشگاه سنگ و معادن در قطب سنگ کشور در فضایی به مساحت 9000 مترمربع شامل سه هزار و 883 مترمربع فضای مفید سرپوشیده و 400 مترمربع فضای باز برپا خواهد شد.

    شرکت کننده های داخلی این دوره نمایشگاه از استان های تهران، البرز، زنجان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس، قم و مشارکت کنندگان خارجی نیز به صورت مستقیم از کشورهای چین، ترکیه و هند و نمایندگان فروش کشورهای ایتالیا، روسیه، ترکیه و آلمان حضور یافته اند.

    پاویون کشور چین در این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه تجهیزات فرآوری سنگ، ابزار الماسه و تیغه های برش عرضه می کند. همچنین نشریه هندی استون پانوراما و یک شرکت از کشور ترکیه در زمینه ماشین آلات سنگبری مشارکت دارند.

    مشارکت کنندگان داخلی این نمایشگاه نیز در زمینه های فرآوری انواع سنگ های ساختمانی، انواع بلوک های سنگ خام و معادن سنگ، تجهیزات و ماشین آلات برش و فرآوری سنگ ساختمانی، تجهیزات و ماشین آلات استخراج و حفاری معادن، عملیات فرآوری، برش، طراحی و بازسازی نمای ساختمانی و خدمات و صنایع وابسته به ارایه خدمات و محصولات می پردازند.

    همچنین در این نمایشگاه مؤسسات و انجمن های مربوطه، دانشگاه ها، مؤسسات علمی- تحقیقاتی و رسانه ها و نشریات تخصصی نیز حضور دارند.

    افزایش متراژ نمایشگاه، افزایش غرفه های فرآوری سنگ ساختمانی، افزایش حضور شرکت های خارجی و برندهای مطرح از جمله تفاوت های دوازدهمین دوره نمایشگاه سنگ و معادن اصفهان با سال های گذشته است.

    همایش ' توسعه صادرات سنگ' و نشست هم اندیشی فعالان صنعت سنگ اصفهان صبح روز 12 اردیبهشت به بهانه برگزاری نمایشگاه سنگ در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد. برگزاری سمینار'روش های بازرگانی و تجارت بین المللی سنگ در دنیا' با حضور مهمانانی از کشور ایتالیا و همایش 'شناسایی نقاط اشکال حوزه معادن و کارخانجات سنگ ایران و مقایسه با روش های بهینه روز دنیا' با حضور کارشناسان کشور آلمان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

    شایان ذکر است ،این نمایشگاه در ساعات برگزاری 16 تا 22 میزبان حضور پیشکسوتان، فعالان و متخصصین صنعت سنگ و معدن و علاقمندان این حوزه خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت