سخنگوی شورای شهر تهران خواستار شد:

ممنوعیت صدور مجوز نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران

عصر نمایشگاه- سخنگوی شورای شهر تهران با انتقاد از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران گفت: از وزارت صنت، معدن و تجارت و پلیس راهور می‌خواهیم از صدور مجوز نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران جلوگیری کند.

ممنوعیت صدور مجوز نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا, علی اعطا در شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی گفت: نمایشگاه کتاب یک نمایشگاه بین المللی و مهم است و باید متناسب با شان همه شهروندان برگزار شود. بر خلاف مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و تفاهم‌نامه وزارت فرهنگ  وارشاد اسلامی با شهرداری تهران که تا سال 1400 معتبر است این نمایشگاه به جای برگزاری در شهر آفتاب در مصلای تهران برگزار شد.

    وی ادامه داد: با وجود همه تمهیدات ترافیکی که از سوی پلیس راهور اعمال شده بود باز هم شاهد بروز ترافیک شدید در محدوده برگزاری نمایشگاه کتاب بودیم. از طرفی فضای اختصاص یافته به نمایشگاه در برخی بخش‌ها مانند بخش لاتین و عربی بسیار نامناسب بود و در شان خیل عظیم بازدیدکنندگان نبود. متاسفانه در این بخش مصالح ساختمانی به وفور دیده می‌شد.

    این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهرداری تهران زمینه برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب را در شهر آفتاب تامین کند و از وزارت صنعت، معدن و تجارت و پلیس راهور خواستاریم تا از صدور مجوز نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران اجتناب کند.

    امینی در شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخاب شهردار تهران گفت: از همه اعضای شورای شهر تهران که افرادی را به عنوان شهردار تهران معرفی کردند تشکر می‌کنم مهم این است که اعضای شورای شهر از لیست واحدی از سوی قاطبه شهروندان تهرانی انتخاب شدند و در نهایت با یک رای اجماعی به گزینه شهردار تهران رسیدند.

    وی ادامه داد: امیدوارم شهردار تهران در کنار 21 نفر اعضای شورای شهر با همدلی و هماهنگی و برنامه‌ریزی مشترک برنامه جامعی برای رفع مشکلات کلان شهر تهران تدوین و اجرا کند و کارنامه درخشانی را ارائه دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت