نمایشگاه انفرادی نقاشی محمد کشاورز برپا است

عصر نمایشگاه- ۳۲ تابلوی هنری از هنرمند نقاش محمد کشاورز با موضوع طبیعت در نگارخانه فرهنگسرای بهمن در معرض بازدید عموم علاقه مندان قرار دارد.

نمایشگاه انفرادی نقاشی محمد کشاورز برپا است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، این هنرمند جمعه 21 اردیبهشت نقاشی های خود را با تکنیک رنگ و روغن در نگارخانه این فرهنگسرا رونمایی کرد؛ این نمایشگاه تا 28 اردیبهشت همه روزه از ساعت 10 تا 17 میزبان علاقه مندان نقاشی خواهد بود.

    کشاورز درمورد برپایی این نمایشگاه می گوید: هدف از نقاشی های این مجموعه باز نمایی و تقلید صرف از مناظر نبوده است، بلکه خلق واقعیتی جایگزین است با دخالت در رنگ ها و حذف و افزودن فرم ها برای رسیدن به نتیجه ای متفاوت که انعکاسی است برآمده از احساسات، درونیات و تجربیات زندگی، خاطرات و نگاه شخصی ام بود.

    وی در ادامه افزود: درخت هایی با اشکال ساده و بدون جزئیات، زمین های وسیع و هموار و زاویه دیدی که آسمان را از کادر حذف می کند و گاهی نشانی از حضور انسان، بی آنکه بخواهم بدانم چرا و از کجا ؟، اساس و شالوده ی این مجموعه از نقاشی های من را تشکیل می دهد .

    کشاورز این مجموعه را تلاشی برای بیان و نشان دادن علاقه مندی ها و کاستی ها و آرزوها و ویژگی های شخصیتی اش دانست و افزود؛ این نمایشگاه چالشی است که با گذشت زمان رنگ تازه ای به خود می گیرد و هر روز رابطه ی عمیق تری با طبیعت در من ایجاد می کند، نوعی یکی شدن و همرنگی با آثار به گونه ای که خودم را در تک درختهای نقاشی هایم و محل زندگی آنها را سکونتگاه زندگی اجتماعی ام می بینم .

    «محمد کشاورز باحقیقت» متولد 1361 قزوین، کارشناس ارشد نقاشی است که درکارنامه هنری وی شرکت در 10 نمایشگاه گروهی، مدیر مسئول آموزشگاه هنری تاش، عضو هسته مرکزی کمیسیون فرهنگ و هنر سازمان نظام مهندسی استان قزوین، تصویر سازی 2 جلد کتاب، تدریس، طراحی و نقاشی در آموزشگاههای آزاد هنری به مدت 15 سال (از 82 تا کنون) و برگزیده جشنواره نقاشان استان قزوین سال 96 به چشم می خورد.

    علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی، میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت