برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در لرستان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه علوم قرآنی و نرم افزار در خرم آباد دایر شد.

برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در لرستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان, منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: این نمایشگاه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دایر شده است.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا نیمه خرداد ماه دایر خواهد بود، افزود: کتب ارائه شده در این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف به متقاضیان ارائه می شود.

    احمدی، با بیان اینکه بیش از دو هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است، اظهار داشت:  کتاب و نرم افزار علوم قرآنی و معارف اسلامی، کتاب کودک، تاریخ  و رمان از موضوع های ارائه شده در این نمایشگاه است.

    وی تصریح کرد: انواع مصحف شریف قرآن، انواع کتب ادعیه، کتب تفسیر، کتب حوزوی، و کتب مرتبط با حوزه علوم و معارف اسلامی و نرم‌افزارهای قرآن و عترت عرضه می‎شود.

    احمدی، از تدوین برمامه های جنبی برای این نمایشگاه خبرداد و گفت:  برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و نمایشگاهی با موضوع سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه جنبی این نمایشگاه است.

    رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، همچنین از تدوین برنامه های متنوع به مناسبت ماه مبارک رمضان در گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبرداد و افزود: در قالب جشن رمضان حدود 20 برنامه متنوع در استان برگزار خواهد شد.

    احمدی، اظهار کرد: برگزاری مجالس تفسیر قرآن کریم، تجلیل از فعالان قرآنی، برگزاری مسابقات  کتبی و شفاهی با موضوع و محوریت قرآن، جشنواره های قرآنی و برگزاری مسابقات کتبی و شفاهی با موضوع قرآن و عترت از جمله برنامه های تدوین شده برای ماه مبارک رمضان است.

    وی با اشاره به برگزاری محافل و مجالس جامع انس با قرآن کریم، با محوریت بخش ها و روستاهای پرجمعیت و محروم استان، طی ماه مبارک رمضان در قالب جشن رمضان، اظهار کرد: در این بخش از برنامه‌ها از تلاوت قاریان برتر استان و کشور، شعرخوانی شاعران اهل بیت(ع) هر بخش، مداحی مداحان و سخنرانی علمای دینی استفاده می شود و مسابقات حضوری برگزار خواهد شد.

    رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ادامه داد: همچنین در تمامی شهرستان های استان مجالس تفسیر قرآن کریم، با محوریت مجلس تفسیر قرآن کریم آیت الله میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، برگزار خواهد شد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت