استقبال شرکت های معتبر از اجرایی شدن برجام ؛

حضور ۳۵ کشور و ۶۳۴ شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تهران

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در پساتحریم با حضور ۶۳۴ شرکت خارجی از ۳۵ کشور جهان در تهران برگزار می شود.

حضور ۳۵ کشور و ۶۳۴ شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، پس از اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، تمایل شرکت های خارجی برای حضور در صنعت نفت تهران افزایش یافته به گونه ای که علاوه بر سفر هیات های نفتی، استقبال آنها از نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران نیز افزایش یافته است.

    محمد ناصری مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با تشریح جزئیات استقبال شرکت های خارجی از این دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت نفت گفت: تعداد شرکت کنندگان نمایشگاه بیست و یکم بیش تر از سال های گذشته است، امسال شماری از شرکت های معتبر بین المللی بعد از سال ها، دوباره در نمایشگاه بین المللی تهران شرکت می کنند.

    این مسئول شرکت ملی نفت با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای نمایشگاهی منطقه خاورمیانه و جهان در صنعت نفت به شمار می رود، اضافه کرد: 996 شرکت داخلی، 634 شرکت خارجی و 157 نمایندگی شرکت های خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    ناصری اضافه کرد: به دلیل جایگاه صنعت نفت ایران، برخی کشور ها از جمله چین، کره جنوبی، ترکیه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، اتریش و فنلاند، در نظر دارند در این نمایشگاه پاویون های ویژه برپاکنند.

    مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه فضای اختصاص یافته در این دوره به سبب استقبال شرکت ها افزایش یافته است، گفت: در این دوره از نمایشگاه، 80 هزار مترمربع فضای سرپوشیده در نظر گرفته شده است که 10 هزار مترمربع نسبت به نمایشگاه پارسال افزایش دارد.

    وی به افزایش فضای اختصاص یافته به بخش خارجی نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه، متراژ مفید فضای سرپوشیده ارزی (خارجی) حدود 15 هزار و 550 مترمربع در نظر گرفته شده که نسبت به دوره قبل سه هزار و 600 متر افزایش دارد و نشان دهنده افزایش حضور شرکت های خارجی است.

    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 16 تا 19 اردیبهشت ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت