مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبرداد:

افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل برای نخستین‌بار در قزوین

عصر نمایشگاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از افتتاح نمایشگاهی با عنوان معرفی مشاغل برای نخستین بار در این استان خبر داد.

افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل برای نخستین‌بار در قزوین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، سالار قاسمی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در جامعه اظهار کرد: وظیفه آحاد جامعه است که باید در خدمت معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش باشند چراکه معلمان مدال افتخاری هستند که تعلیم و تربیت از دامان آنان در جامعه سرازیر می‌شود.

    وی افزود: یکی از بسترهای مهم آموزش و پرورش در راستای راهبرد سال جاری اقتصاد مقاومتی است که این مهم با فرهنگ کار، مسئولیت‌پذیری، بالا بردن ظرفیت جامعه و بهره‌وری محقق می‌شود.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین بعد اقتصاد فرهنگ‌سازی است، یادآور شد: با تلاش آحاد جامعه و حفظ کردن جایگاه و شأنیت معلم می‌توان به این مهم دست یافت؛ چراکه علم‌آموزی و تحقیق توسعه دهنده اقتصاد مقاومتی است.

    * ایجاد فضای فرهنگی معلمان با علم‌آموزی، قلم علم و فرهنگ

    قاسمی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی در بخش‌های مختلف جامعه هم‌سطح معلمان و فرهنگیان هستند چراکه آنان با قلم خود و معلمان نیز با علم‌آموزی، قلم علم و فرهنگ فضای فرهنگی را ایجاد می‌کنند.

    این مسئول با اشاره به معیشت معلم که یکی از مهم‌ترین بحث‌ها، ابعاد، منزلت و توجه به علم است، عنوان کرد: روحیه آموزشی در کشور و به ویژه در استان قزوین نیازمند تلاش است که این مهم با تلاش معلمان، فرهنگیان و توسعه و تبلیغ آن از سوی اصحاب رسانه محقق می‌شود.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: برنامه‌ها و اقداماتی که برای هفته معلم در سال جاری تدارک دیده شده از جمله آنان برگزاری همایش سراسری روز معلم در تمام 14 منطقه این استان است.

    قاسمی از افتتاح نمایشگاهی با عنوان معرفی مشاغل برای نخستین بار در استان قزوین در نمایشگاه بین‌المللی این استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تمام دستاوردهای دانش‌آموزان با معرفی رشد مشاغل دیده می‌شود و نشاط علمی با رقابت‌های نواحی و مناطق استان قزوین با نشاط و پویایی برای بازدید عموم قرار داده می‌شود.

    وی با بیان اینکه افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل در استان قزوین نظیر آن در دیگر استان‌ها و طبق سنوات گذشته اداره‌کل آموزش و پرورش وجود نداشته است، ادامه داد: شعار آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری نشاط علمی در مدارس بوده که این نمایشگاه جلوه آن است.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:‌ این نمایشگاه سه روزه بوده که روز 13 اردیبهشت ماه جاری با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح می‌شود.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تشریح کرد: برپایی نمایشگاه معرفی مشاغل در استان قزوین نگاه کیفی بوده تا دانش‌آموزان مسیر انتخاب درست خود را انتخاب کنند.

    قاسمی یادآور شد: در سطح استان قزوین 270 معلم منطقه‌ای و 22 استانی و یک معلم خانم نیز ملی داریم که امسال معلم نمونه از مناطق محروم این استان که از دورترین منطقه شهر آوج است، معرفی می‌شود.

    این مسئول از برگزاری همایش استانی به مناسبت هفته معلم خبر داد و اضافه کرد: این همایش با حضور نمایندگان شهری و استانی،‌ استاندار قزوین و دیگر مسئولان در راستای تجلیل از معلمان و فرهنگیان برگزار می‌شود که برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای معلمان نیز در حاشیه این همایش صورت می‌گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت