آمادگی آذربایجان‌غربی برای برگزاری المپیاد فرش

عصر نمایشگاه- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال علاوه بر پیگیری و هماهنگی برای شرکت در نمایشگاه فرش دستباف کیش، برای برگزاری المپیاد فرش دستباف در استان نیز اعلام آمادگی می‌کنیم.

آمادگی آذربایجان‌غربی برای برگزاری المپیاد فرش
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا،محمد دهقان با اشاره به اهم عملکرد ماه فروردین این معاونت اظهار داشت: امسال علاوه بر توسعه کارگاه‌های قالیبافی در منطقه زیوه، پیگیری و هماهنگی برای شرکت در نمایشگاه فرش دستباف کیش انجام شده و آمادگی برای برگزاری المپیاد فرش دستباف در استان نیز اعلام می‌شود.

    وی تصریح کرد: امسال یک کتاب تخصصی با عنوان حقوق قراردادها ویژه مشاورین املاک در تیراژ یک هزار جلد برای تدریس در دوره‌های تخصصی مشاورین املاک و بهره‌برداری صنوف فوق تالیف و چاپ شد.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر آن برنامه‌ریزی‌های لازم برای آغاز ارزیابی عملکرد تشکل‌های صنفی ارومیه برای اردیبهشت ماه انجام شد.

    وی از صدور کارت مرزنشینان به میزان یک هزار و 134 فقره در استان خبر داد و تصریح کرد: از سوی دیگر صدور کارت‌های پیله‌وری و بازرگانی نیز انجام شده و ثبت سفارش واردات کالا به تعداد 261 فقره نیز صورت گرفت.

    دهقان اظهار داشت: نامه بهره‌مند‌سازی واحدهای تولیدی صنفی از معافیت‌های بخش صنعت معدن و تجارت به شرکت شهرک‌های صنعتی ارسال و انجام بازدید مشترک از محل توسعه شهرک صنعتی فاز دو برای اختصاص زمین مورد نیاز در راستای ایجاد مجتمع صنفی انجام شد.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اهم اقدامات اداره بازرگانی داخلی گفت: اخذ آمار تولید و توزیع داخلی، صادرات و قیمت سیمان تولیدی کارخانجات استان و نیز قیمت انواع کالاهای خوراکی و غیر خوراکی در گروه کالایی از بازار آزاد ارومیه، به روز رسانی آمار و اطلاعات انبارها و سردخانه‌ها در سطح استان و بررسی اسناد و مدارک متقاضی مجوز انبار با ظرفیت بیش از هزار تن نیز فروردین امسال انجام شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت