مدیر نمایشگاه موزه عبرت ایران در بندرعباس:

نمایشگاه موزه عبرت ایران در بندرعباس آماده بازدید شهروندان است

عصر نمایشگاه- مدیر نمایشگاه موزه عبرت ایران در بندرعباس گفت: این نمایشگاه که در بندرعباس شبیه‌سازی شده، آماده بازدید شهروندان و گروه‌های مختلف مردمی، دانش‌آموزی، کارگری و کارمندی و غیره است.

نمایشگاه موزه عبرت ایران در بندرعباس آماده بازدید شهروندان است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از فارس، جعفر احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در این ارتباط اظهار کرد: نمایشگاه شبیه‌سازی شده موزه عبرت ایران از یکم اردیبهشت‌ماه در محل سالن مرحوم گرمساری بندرعباس پذیرای عموم است.

    وی افزود: این نمایشگاه متشکل از بخش‌هایی مانند سالن نمایش فیلم، غرفه محصولات فرهنگی مربوطه و سالن اصلی شبیه‌سازی شده کمیته مشترک ضد خرابکاری در تهران، که اکنون به عنوان موزه عبرت ایران از آن نام برده می‌شود، در بندرعباس شبیه‌سازی شده است.

    مدیر نمایشگاه موزه عبرت ایران در بندرعباس خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه گوشه‌ای از جنایات رژیم منحوس پهلوی به نمایش گذاشته شده و به بازدیدکنندگان یادآوری می‌کند که خون‌های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم شده و این انقلاب راحت و آسان به دست نیاورده‌ایم.

    احمدی از استقبال گسترده گروه های مختلف از این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: یکی از بخش‌های اصلی این نمایشگاه که تا بیست اردیبهشت‌ماه دایر است، روایت حوادث و رخدادهای مربوط به زمان پیش از انقلاب است که توسط راویانی صورت می‌پذیرد که خودشان در زندان کمیته مشترک ضدخرابکاری وقت، زندانی بوده و مورد شکنجه قرار گرفته‌اند.

    وی تصریح کرد: آپولو، تخت شلاق، فرو بردن سر زندانی زیر آب تا مرز خفگی، کشیدن ناخن و فرو بردن سوزن زیر ناخن و گرم کردن آن با فندک از جمله شکنجه‌های انجام شده توسط شکنجه‌گران پهلوی بوده است.

    شکنجه‌گران پهلوی با سفر به آمریکا و اسرائیل حدود 74 نمونه شکنجه را فرا گرفته و در ایران آنها را پیاده‌سازی می‌کردند.

    این موزه تا بیستم اردیبهشت‌ماه جاری در محل بلوار امام‌خمینی(ره)، سالن مرحوم گرمساری بندرعباس( روبروی شرکت آب منطقه‌ای و برق منطقه‌ای استان هرمزگان) دایر بوده و پذیرای عموم مردم و همچنین گروه‌های اداری، نظامی و غیره می‌باشد که علاقمندان به تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن 09179955143 تماس حاصل نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت