نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۶ ؛

معرفی پژو ۳۰۰۸ فیس‌لیفت در نمایشگاه خودرو پکن

عصر نمایشگاه- پژو ۳۰۰۸ فیس لیفت شده ممکن است نسخه مورد انتظار خیلی‌ها نباشد ولی اهمیتی که این خودرو از اهمیت زیادی برای پژو در بازار چین برخوردار است. در همین راستا نیز خودروساز بزرگ فرانسه نمونه‌ی بروزرسانی جدید شاسی‌بلند خود را به در پکن در معرض نمایش عموم قرار داد.

معرفی پژو ۳۰۰۸ فیس‌لیفت در نمایشگاه خودرو پکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از زومیت ؛در طراحی جلو و عقب 3008 بهینه‌سازی‌هایی صورت گرفته که باعث زیباتر شدن نمای این خودرو شده و در داخل کابین نیز بروزرسانی‌های انجام شده است. با این حال بهبود‌های ظاهری 3008، بسیار اندک هستند.تغییرات صورت‌ گرفته برای ادامه‌ی موفقیت پژو با فروش بیش از 200 هزار خودروی 3008 در چین انجام شده است.

    بیش از آن که پژو در فیس‌لیفت 3008 زیبایی را مد نظر داشته باشد، به تعبیه‌ی سیستم‌های ایمنی و کمکی راننده پرداخته است. در فیس‌لیفت شاسی‌بلند پژو می‌توان به سیستم‌هایی اعم از سیستم هشدار برخورد، ترمز کمکی و سیستم Visio-Park II که دید 360 درجه اطراف خودرو را فراهم می‌کند (کاربرد این سیستم بیشتر در هنگام پارک کرد خودرو است که راننده نیاز به دید بیشتری دارد) اشاره کد. این خودرو توسط پژو و دانگ فنگ (Dongfeng) چین تولید و عرضه خواهد شد.

    البته پژو در حال حاضر مشغول کار بر روی نسل جدید این کراس‌اوور برای عرضه در بازار‌ اروپا است. 3008 کنونی در طراحی بدنه شباهت‌هایی به خودروهای کلاس چندمنظوره یا MPV دارد. انتظار می‌رود در معرفی نسل جدید این خصوصیات ظاهری جای خود را به بدنه‌ای مشابه با یک کراس‌اوور تمام عیار بدهند.

    نسل آتی 3008 از برخی خطوط بدنه‌ی 308 و هم‌چنین از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی که هم اکنون در سدان کامپکت پژو استفاده می‌شوند، بهره خواهد برد. در ابتدا انتظار می‌رود که مدل دیفرانسیل جلو پژو 3008 معرفی شود و مدل دو دیفرانسیل هیبریدی (از نوع Plug in hybrid که قابلیت شارژ کردن باطریها با اتصال به برق وجود دارد) آن نیز پس از مدتی به بازار عرضه شود.

    هم‌چنین نسل جدید 3008 از طراحی متفاوت کابین و داشبورد کاملا جدیدی بهره خواهد برد و در کنار آن از جدیدترین تکنولوژی تعاملی و سیستم اطلاعات و سرگرمی استفاده خواهد کرد. با این که هنوز تاریخ رسمی معرفی مدل جدید 3008 اعلام نشده است ولی می‌توان حدس زد که رونمایی از این کراس‌اوور برای نمایشگاه خودروی پاریس برنامه‌ریزی شده باشد.

    گفتنی است ،فیس‌لیفت پژو 3008 با قیمت پایه‌ی 20800 یورو به فروش می‌رسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت