با موضوعات نظامی و فرهنگی ؛

برگزاری نمایشگاه خاتم تا منجی در رشت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه خاتم تا منجی در رشت با موضوعات نظامی و فرهنگی در راستای کنگره ۸ هزار شهید گیلان آغاز به‌کار کرد.

برگزاری نمایشگاه خاتم تا منجی در رشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،نمایشگاه خاتم تا منجی در میدان شهدای ذهاب رشت با رویکردی فرهنگی و نظامی در حال برگزاری است و در آن توان فرهنگی و نظامی استان گیلان در  به نمایش در می‌آید.

    این نمایشگاه امروز همزمان با کنگره 8000 شهید استان گیلان آغاز شد و تا 14 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در آن نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی توان نظامی خود را به نمایش می‌گذارند.

    نمایشگاه "خاتم تا منجی" در مجاورت اولین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان در میدان شهدای ذهاب که اولین نیروهای داوطلب جنگ تحمیلی استان گیلان از این مکان به جبهه‌های حق علیه باطل فرستاده شدند، آغاز به کار کرد.

    در این نمایشگاه ایستگاه‌های صلواتی نیز برای عموم مردم در نظر گرفته شد و با انجام خدمات عمومی از مردم استقبال می‌شود و انواع جنگ افزارهای نظامی به نمایش در می‌آیند.

    در راستای کنگره 8 هزار شهید گیلان این نمایشگاه توانایی نظامی ایران را به نمایش می‌گذارد و نیروهای سپاه، ارتش و قرارگاه پدافندی خانم درباره توانایی نظامی ایران اطلاعاتی را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

    کنگره 8000 شهید استان گیلان از 11 اردیبهشت افتتاح و به‌مدت 4 روز کاری با موضوعات پیشکسوتان، فرهنگیان و بانوان پیگیری می‌شود و در روز 14 اردیبهشت به پایان می‌رسد.

    نخستین اجلاسیه کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با محوریت نقش شهدای فرهنگی و دانش‌آموز عصر امروز باحضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

    دومین اجلاسیه این کنگره، اجلاسیه زنان با محوریت نقش زنان شهیده و فداکاری آن‌ها در 8 سال دفاع مقدس با حضور مشاور وزیر کشور و سردار قربان‌پور در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

    سومین اجلاسیه این کنگره با محوریت ایثارگران و رزمندگان با حضور سر لشکر صفوی مشاور مقام معظم رهبری و  آیت‌الله نوری همدانی سخنران ویژه چهارمین اجلاسیه این کنگره است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت