از ۲۲ تا ۲۷ آذر ماه صورت می‌گیرد:

برگزاری همزمان سه نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان

عصر نمایشگاه:سرپرست سایت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری همزمان سه نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد.

برگزاری همزمان سه نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از فارس، محمد فاطمی اظهار داشت: در پی استقبال بی‌نظیر مردم عزیز استان از نمایشگاه‌های برپا شده و در تداوم برگزاری نمایشگاه‌های عمومی سه نمایشگاه همزمان در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

    وی افزود: نهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف همزمان با چهارمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه و همچنین چهارمین نمایشگاه و فروش کادو سوغات و هدایا از تاریخ 22 لغایت 27 آذر ماه سال‌جاری به مدت 6 روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین برگزار می شود.

    سرپرست سایت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان ادامه داد: این سه نمایشگاه در فضای عمومی بالغ بر 11 هزار و 400متر مربع و 6  هزار متر مربع فضای غرفه سازی شده آغاز به کار خواهد کرد.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه 200 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های زنجان، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، کردستان، قزوین، قم، گلستان، مازندران، گیلان، البرز و شهر کرد شرکت کرده که آخرین تولیدات و محصولات خود را در زمینه فرش و تابلو فرش دستباف، لوازم خانگی، لوستر، مبلمان، فرش ماشینی، کادو و هدایا در معرض دید بازدید کنندگان خواهند گذاشت.

    فاطمی افزود: این نمایشگاه به منظور ارائه مستقیم کالا به بازار مصرف و حذف واسطه‌ها، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف کنندگان، تبادل دانش و اطلاعات در بین تولیدکنندگان و ایجاد فضای رقابتی در راستای کاهش قیمت کالاها و ایجاد حق انتخاب برای خریداران و رونق بخشیدن به فضای کسب و کار و صنایع داخلی برگزار می‌شود.

    وی در مورد ساعات بازدید از این نمایشگاه گفت: ساعات بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقه‌مندان بعداز ظهر ها از ساعت 15 تا 21 شب خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت