مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت خبر داد

حضور ۱۹۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت

عصر نمایشگاه- اکبر نعمت‌الهی مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت بیان کرد :بیست‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۶ اردیبهشت‌ماه و با حضور بیش از ۱۹۰۰ شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار می‌کند.

حضور ۱۹۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، اکبر نعمت‌الهی، مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت، با تشریح جزئیات برگزاری بیست و یکمین دوره نمایشگاه نفت افزود: امسال با توجه به اجرایی شدن برجام، نمایشگاه نفت با استقبال فوق‌العاده‌ای نسبت به سال‌های گذشته روبه‌رو بود، به گونه‌ای که با وجود اختصاص تمام فضای موجود در محل نمایشگاه‌های دائمی جمهوری اسلامی ایران، اعم از سالن‌های سرپوشیده و فضای باز، تعداد زیادی از شرکت‌ها موفق به گرفتن غرفه نشدند.

    نعمت‌الهی با بیان اینکه تاکنون بیش از 900 شرکت داخلی و 880 شرکت خارجی در نمایشگاه بیست و یکم غرفه خریداری کرده‌اند، از افزایش حضور بین‌المللی از 32 به 38 کشور در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بیست ویکم بیش از 1900 شرکت خواهد بود، زیرا در برخی غرفه‌ها چند شرکت به‌صورت مشترک حاضر شده‌اند یا برخی غرفه‌ها به هلدینگ‌هایی متشکل از چند شرکت واگذار شده ‌است.

    وی با اشاره به اختصاص حدود 70 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و روباز به شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و یکم تصریح کرد: تاکنون شرکت‌های خارجی از 38 کشور دنیا شامل شرکت‌هایی از آلمان، اوکراین، چین، سوئیس، ایتالیا، امارات، ارمنستان، اتریش، بلژیک، فرانسه، هنگ‌کنگ، هند، مالزی، موناکو، هلند، لهستان، آمریکا، کانادا، ونزوئلا،کره جنوبی، استرالیا، روسیه، اسپانیا، سنگاپور، ترکیه، انگلستان، آذربایجان، نروژ، سوئد، برزیل، بلغارستان، رومانی، ژاپن، نیوزیلند، تایوان، پرتغال، اندونزی و فنلاند در نمایشگاه جانمایی شده‌اند.

    نعمت‌الهی با اشاره به موضوع انتقال تکنولوژی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان یکی از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی موضوع انتقال تکنولوژی مورد توجه خاص بوده و ضمن تشریح سیاست‌های کلان کشور برای توسعه صنعت نفت ابعاد و زمینه‌های فعالیت شرکت‌های خارجی در ایران با تاکید بر موضوع انتقال دانش فنی تبیین خواهد شد.

    مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت از حضور شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در نمایشگاه بیست و یکم صنعت نفت خبر داد و گفت: تاکنون حضور شرکت‌های گازپروم، لوک اویل، سولزر، لینکلن الکتریک و فوچز قطعی شده و چند شرکت معتبر بین‌المللی دیگر از ایتالیا در حال مذاکره برای حضور در نمایشگاه هستند.

    گفتنی است ،نمایشگاه بیست و یکم صنعت نفت از 16 تا 19 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 تا 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت