مدیرعامل سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری اراک خبر داد

گشایش نمایشگاه کتب مذهبی در اراک

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری اراک از برپایی نمایشگاه کتاب به‌منظور گرامیداشت هفته معلم در قالب ۱۰هزار عنوان کتاب در پژوهشگاه قلم‌چی اراک خبرداد.

گشایش نمایشگاه کتب مذهبی در اراک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ،حمید کربلایی حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری اراک، گفت: این سازمان بنا بر مناسبت‌های مختلف جهت ارتقای سرانه مطالعه نمایشگاه کتاب با محورهای متنوع و مناسب با مباحث روز جامعه برگزار می‌کند.

    وی از برپایی اولین نمایشگاه کتاب همزمان با افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری خبر داد و گفت: ما برای نمایشگاه محورهای مختلفی را در نظرگرفتیم که نیاز جامعه را رفع کند، امروز با وجود هجمه سنگین دشمنان بیشترین نیاز در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی احساس می‌شود.

    کربلایی حسنی بابیان اینکه نمایشگاه کتاب اراک به همت سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری اراک و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود از مساعدت شهرداری و شورای اسلامی اراک، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پژوهشگاه قلم‌چی و اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش جهت افتاح نمایشگاه کتاب قدردانی کرد.

    وی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب اراک با محوریت موضوعات قرآنی، تربیتی، روانشناسی، تاریخی، اجتماعی، فرهنگی، کودک و نوجوان، نرم‌افزارهای آموزشی برپا خواهد شد.

    کربلایی حسنی ادامه داد: نمایشگاه کتاب اراک در برگیرنده 10هزار عنوان و 60هزار جلد کتاب است، علاقه‌مندان در دو نوبت صبح و عصر می‌توانند از نمایشگاه بازدید  و برای خرید از تخفیف 20 تا 40 درصدی برخوردار شوند.

    وی زمان افتتاح کتابخانه را، یکشنبه 12 اردیبشهت تا جمعه، 31 همین ماه اعلام کرد و افزود: بازدید برای عموم آزادست و علاقه‌مندان به مطالعه می توانند به اراک، خیابان امام خمینی(ره)، رو به روی کانون امام علی(ع) کتابخانه و پژوهشگاه قلم‌چی مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت