آغاز به کار نمایشگاه قرآن اهواز از ۳۰ اردیبهشت

عصر نمایشگاه- به گفته معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نمایشگاه قرآن و عترت اهواز امسال از ۳۰ اردیبهشت در موزه هنرهای معاصر اهواز آغاز به کار می‌کند.

آغاز به کار نمایشگاه قرآن اهواز از ۳۰ اردیبهشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایکنا, سید کریم موسوی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام کرد: با اقداماتی که صورت گرفت و هزینه‌ای که به مدیریت موزه هنرهای معاصر اهواز پرداخت شد، مقدمات برپایی سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان خوزستان فراهم شده است.

    وی اظهار کرد: در بخش انتشارات مکتوب، نرم‌افزارها و قلم‌ها و صنایع و سازه‌های قرآنی مؤسسات فعال دعوت شده‌اند. امسال بنا بر این است که از هم‌استانی‌های خود برای عرضه محصولات قرآنی به نمایشگاه دعوت کنیم و در راستای تحقق بخشیدن شعار مقام معظم رهبری، تولیدات استانی را در اولویت کار خود قرار دهیم.

    موسوی ادامه داد: تا امروز نزدیک 85 شرکت و مؤسسه و مرکز فعال در حوزه‌های هنری از جمله میناکاری، قلم‌زنی، مشبک، گلیم بافی و ...، بخش‌های گل و گیاه، بخش‌های مشاوره‌ای مثل مشاوره سلامت، طب اسلامی و در بخش پوشش‌های اسلامی، حجاب و عفاف و ...  به نمایشگاه قرآن دعوت شده‌اند. حضور این مؤسسات در نمایشگاه همراه با برگزاری ورکشاپ است.

    معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: برای اولین بار استاد احمد عبدالرضایی از مرکز کتابت قرآن با برگزاری کارگاه کتابت قرآن در نمایشگاه حضور می‌یابد و تابلوهای قرآنی خوبی وارد استان خواهد شد.

    وی ادامه داد: بخش کودک نمایشگاه از بخش‌هایی است که امسال مورد توجه ویژه قرار گرفته و مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) متولی این بخش است. تمام کارهای نمایشگاه قرآن امسال با هماهنگی مؤسسات قرآن و در رأس آنها مؤسسه اهل‌البیت(ع) اهواز انجام می‌شود و اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان به عنوان برنامه‌ریز بخش محتوایی نمایشگاه با ما همکاری می‌کند.

    موسوی درباره زمان برپایی نمایشگاه امسال اعلام کرد: تلاش می‌کنیم یکشنبه 30 اردیبهشت، همزمان با شب پنجم ماه مبارک رمضان، نمایشگاه را افتتاح کنیم و تا 13 رمضان این رویداد قرآنی برقرار باشد.

    معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان با اشاره به مشکلات به وجود آمده در واگذاری محل برپایی نمایشگاه قرآن و آغاز دیرهنگام مقدمات کار تصریح کرد: ما در زمینه زیرساخت‌های لازم برای برپایی رویدادی مثل نمایشگاه قرآن در استان خوزستان فقیر هستیم و تالارها و سالن‌های مسقف مناسبی برای این کار نداریم. الحمدلله موزه هنرهای معاصر اهواز گرچه دیر اما برای برگزاری نمایشگاه قرآن در اختیار ما قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت