معاون فرماندار رفسنجان خبر داد

حضور رفسنجان در نمایشگاه تخصصی گردشگری کرمان

عصر نمایشگاه- معاون سیاسی‌ اجتماعی فرماندار رفسنجان گفت: رفسنجان در نمایشگاه تخصصی گردشگری استان که از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه جاری در کرمان برگزار می‌شود، حضوری پررنگ پیدا می‌کند.

حضور رفسنجان در نمایشگاه تخصصی گردشگری کرمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محسن ارسلان در جلسه هماهنگی نمایشگاه تخصصی گردشگری استان کرمان اظهار داشت: توجه به میراث فرهنگی اهمیت زیادی دارد و با هر تفکر و ایده نباید نسبت به مرمت و بازسازی این میراث اقدام کرد.

    وی تصریح کرد: شهرستان رفسنجان جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بکری دارد که یک نمونه آن دره راگه است که برای آن برنامه‌ریزی زیادی می‌شود، انجام داد.

    معاون‌ سیاسی‌ اجتماعی فرماندار رفسنجان با بیان اینکه فضاهای زیادی از جمله خانه حاج‌ آقاعلی در این شهرستان وجود دارد و باید قدر آنها را دانست، اذعان کرد: جایی که نسبت به میراث کهن ربط داشته باشد، اگر غفلتی صورت گیرد به اصالت خدشه وارد می‌شود.

    وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی گردشگری استان کرمان از 20 تا 24 اردیبهشت‌ماه جاری افزود: باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و نگاه کارشناسی انجام دهیم و حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته باشیم.

    این مسئول با بیان اینکه نباید نسبت به جایگاه ریشه‌ای خود کم‌توجهی شود، متذکر شد: شهرستان رفسنجان خیلی جاها می‌تواند بدرخشد چراکه توان و ظرفیت قابل توجهی دارد.

    ارسلان با اشاره به اینکه پسته یک محصول استراتژیک در کشور است و هیچ‌ جای کشور نمی‌تواند اصالت آن را از رفسنجان مصادره کند، ادامه داد: اصالت پیوندهایی که از پسته صورت گرفته از رفسنجان است و کسانی که عنوان پسته برگرفته از نامشان است، هنوز در این شهرستان زنده هستند.

    معاون سیاسی‌ اجتماعی فرماندار رفسنجان عنوان کرد: هویت فرهنگ‌ها نقش کلیدی در بازشناسی فرهنگی و برنامه‌ریزی در آتیه فرهنگی دارد و نباید گذاشت، اتفاقات مسیر کسب حقیقت و اصالت را معنادار کند.

    وی با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه تخصصی گردشگری استان کرمان در محل نمایشگاه‌های جنوب‌شرق کرمان برگزار می‌شود، بیان داشت: این نمایشگاه با همکاری کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان برگزار می‌شود.

    ارسلان یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه را شناسایی جاذبه‌های کم‌نظیر و صنایع دستی و گردشگری استان کرمان دانست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت