نمایشگاه و کنگره حمل و نقل UITP۲۰۱۶ دوبی ؛

حضور نمایندگان شهرداری تهران در نمایشگاه و کنگره حمل و نقل UITP۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- -نمایشگاه و گنگره ی حمل و نقل منا در شهر دبی برگزار گردید و شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک به نمایندگی از شهرداری تهران در کنار غول های بزرگ صنعت حمل و نقل و خودروسازی جهان حضوری فعال و پربار داشت و آخرین دستاوردهای خود را در زمینه حمل و نقل عمومی در معرض دید مردم و کارشناسان قرار داد.

حضور نمایندگان شهرداری تهران در نمایشگاه و کنگره حمل و نقل UITP۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا،مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک گفت: اهداف این نمایشگاه ارتقای مهارت های حمل و نقل عمومی و تصمیم گیرنده های شهری در راستای این مطالب و بحث درباره ی سیاست ها و راه حل هایی برای ارتقای شرایط جابجایی در شهر و محدوده های اطراف، پویایی شهری، ارتقای شرایط زندگی شهروندان و تجارت می باشد.

    به گفته مهندس وزیریاین همایش سکویی بسیار خوب برای کمک به تبادل اطلاعات و اشتراک تجارب در محیط های چالش برانگیز است.

    وی در ادامه افزود: انجمن بین المللی سیستم حمل و نقل عمومی(UITP) ، حامی پایدار پویایی شهری می باشد و تنها شبکه ی اینترنتی جهانی هست که تمامی ذینفعان حمل و نقل عمومی را دور هم جمع میکند. این انجمن دارای 1300 عضو است که به از 92 کشور جهان می باشد و تمامی اعضا، متخصصان حمل و نقل عمومی، مجریان،تصمیم گیرنگان ، موسسات تحقیقاتی، و صنعت سرویس و عرضه ی حمل و نقل عمومی می باشند.

    وزیری تصریح کرد:در این نمایشگاه ها شرکتها و سازمانهای زیرمجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک در کنفرانس و نمایشگاه منطقه ای UITPMENAحضور یافته که شرکت کنترل ترافیک موضوعات پیشنهادی خود را در سه زمینه اینترنت چیزها، داده های بزرگ و اپلیکیشن ها و در سه محور آموزش، سرمایه گذاری و تکنولوژی ارائه کرد.

    شایان ذکر است که شرکت کنترل ترافیک شهر تهران، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، شرکت بهره برداری متروی تهران و شرکت فن آسا از طرف معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این نمایشگاه حضور داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت