مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی خبر داد

برگزاری نمایشگاه آثار علمی، پزشکی انتشارات آستان قدس رضوی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل به‌نشر از برگزاری نمایشگاه کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در حاشیه سومین همایش بین المللی ایمنولوژی، آسم و آلرژی و نخستین سمپوزیوم آلرژی غذایی و دارویی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه آثار علمی، پزشکی انتشارات آستان قدس رضوی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، جواد محمدزاده مقدم ضمن اعلام این خبر از مشارکت در برگزاری این همایش خبر داد و اظهار داشت: انتشارات آستان قدس رضوی نیز در پیشانی منتشرات خود در حوزه پیشگیری، سلامت و پزشکی کتاب‌هایی را درباره این علم روز دنیا تألیف کرده و به انتشار رسانده و برای دسترسی آسان و سریع متخصصان این حوزه و دانشجویان در حاشیه سومین همایش بین المللی ایمنولوژی، آسم و آلرژی این آثار را در قالب نمایشگاهی از مجموعه کتب پزشکی و سلامت خود در معرض فروش قرار داده است.

    وی گفت: کتاب علمی و پایه‌ای «مبانی ایمونولوژی» مرهون یاری چهره‌های سرشناس و استادان ایمونولوژی دانشگاه‌های ایران بوده که هر یک فصل جدیدی بر کتاب افزوده‌اند. نظارت و گردآوری آن بر عهده دکتر رضا فریدحسینی بوده و چاپ نخست این کتاب در سال 1392 در قطع وزیری در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

    محمدزاده ادامه داد: این اثر علمی به عنوان اثر شایسته تقدیر کتاب سال ‌ایران و نیز برگزیده کتاب سال دانشگاه تهران در همان سال چاپ خود، انتخاب شد.

    وی بیان کرد: هم‌چنین کتاب دیگری با عنوان «آلرژی؛ گیاهان و گرده‌ها» در انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده و حتی در سال 1390به چاپ دوم نیز رسیده که در آن به بررسی و معرفی گیاهان و گرده‌های آلرژی‌زا در ایران پرداخته‌ شده است. در این نوشتار سعی شده با توصیف آلرژی و ایمونولوژی در فصل اول و سپس شرح گیاه‌شناسی و گرده‌شناسی در فصل دوم، به مبانی این علوم اشاره کرده و در فصل پایانی نیز به صورت مصور به معرفی بخشی از گیاهان و گرده‌های آلرژی‌زا در ایران پرداخته شده‌ است.

    محمدزاده بیان کرد: دو اثر در زمینه علم ایمونولوژی نیز در مجموعه چهارجلدی پرسش و پاسخ‌های پزشکی برای آشنایی عموم مردم و هم‌چنین استفاده متخصصان به چاپ رسیده است که با عناوین «آلرژی چیست؟ چه باید کرد؟» و «آسم چیست؟ چه باید کرد؟» چاپ نخست خود را در سال 1392 از سر گذراندند.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه 1395 در محل بزرگراه خلیج فارس، شهر آفتاب برگزار می شود و علاقه‌مندان به بازدید از غرفه «به‌نشر» می‌توانند به 3 غرفه عمومی واقع در سالن اداری - غرفه متمرکز آستان قدس رضوی، غرفه کودک و نوجوان به نشانی چادر 108 غرفه 160 و همچنین غرفه دانشگاهی در سالن 106 غرفه 138 مراجعه و همچنین عناوین کتاب ها و محصولات فرهنگی این انتشارات را از طریق نشانی اینترنتیwww.behnashr.com  مشاهده کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت