نمایشگاه کتاب تهران (۱۴۰)

شهر آفتاب مطابق با استانداردهای بین المللی است

عصر نمایشگاه- معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: مجموعه شهر آفتاب با دارا بودن استانداردهای بین المللی مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب است.

شهر آفتاب مطابق با استانداردهای بین المللی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محمد اله یاری فومنی افزود:شهر آفتاب از سالها قبل به عنوان گزینه ای برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب مطرح بود هرچند این مکان هنوز تکمیل نشده ولی آنچه در افق آن پس از پایان به چشم می خورد ،پروژه ای بزرگ و استاندارد با قابلیت های بالاست.

    وی ادامه داد: قضاوت درباره استقبال از نمایشگاه بیست و نهم از اکنون زود است از این رو باید منتظر ماند و پس از باز شدن درهای آن بروی مردم، درباره این مساله نظر داد.

    اله یاری فومنی نمایشگاه بین المللی کتاب را متفاوت از سایر نمایشگاه ها دانست و اضافه کرد: مردم در این مکان حضوری خانوادگی دارند هرچند محل نمایشگاه امسال در مرحله آزمون است.

    معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه وزارت ارشاد و شهرداری تهران برای آماده شدن این مکان تلاش مضاعف داشتند، گفت: در صورتی که مسائل رفاهی در شهر آفتاب رعایت شده باشد حتما با استقبال مخاطبان روبرو خواهد شد.

    وی با بیان اینکه مردم به نمایشگاه کتاب علاقمند هستند و ناشران هم به دلایل اقتصادی به آن دل بسته اند، اظهار امیدواری کرد این رویداد فرهنگی که جنبه بین المللی بودن آن سال به سال تقویت می شود با استقبال خوب مردم روبرو شود.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس (عوارضی اتوبان تهران - قم) ، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت