۲۳ تا ۲۶ آذر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران:

نخستین نمایشگاه دستاوردهای علمی صنعت برگزار می شود

عصر نمایشگاه:معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت از برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای علمی ، صنعت با حضور ۷۰ مجموعه علمی کشور خبر داد.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای علمی صنعت برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، علی اصغر توفیق در جلسه خبری امروز با اشاره به اینکه این نمایشگاه تجلی مشارکت علمی صنعت و دانشگاه است ، گفت : در این نمایشگاه که 33 مرکز تحقیق و توسعه صنعت شامل 3 مرکز پژوهشی صنعتی و معدنی ،
    7 مرکز فنی مهندسی، 4 واحد دانش بنیان صنعتی و 19 شرکت نرم افزاری دستاوردهای خود را عرضه می کنند.
    وی افزود : نخستین نمایشگاه دستاوردهای علمی صنعتی از 23 تا 26 آذر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
    معاون پژوهش و فناوری وزار صنعت ، معدن و تجارت گفت : در سال های گذشته دانشگاه ها برگزار کننده و ارائه دهنده دستاوردهای علمی در هفته پژوهش و نمایشگاه بودند و امسال برای نخستین بار برای مشارکت و نزدیکی بیشتر صنعت و دانشگاه دستاوردهای علمی صنعتی با دو هدف عرضه توانایی ها و بیان نیازمندی ها درفضایی به مساحت 2 هزار متر برگزار می شود .
    توفیق افزود : در ادبیات جدید برای ارتباط صنعت و دانشگاه در پی مشارکت این دو بخش مهم هستیم و در این نگاه جدید دو طرف هر آنچه دارند به عنوان سرمایه به میان می آورند تا به هدف مطلوب که تامین خواسته ها و منافع دو طرف است ، برسند.
    وی گفت : در شرایط کنونی صنایع و دانشگاه ها به بلوغ نسبی رسیدند و می توانند اهداف مشترک خود را در قالب همکاری های دوجانبه تعریف کنند و در ادبیات جدید دو طرف در پی منافع آنی و لحظه ای خود نیستند بلکه اهداف بلندمدتی را ترسیم و تعریف کرده اند.
    معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت افزود : حضور بخش پژوهش صنعت در نمایشگاه اقدامی برای عملیاتی شدن دیدگاه مشارکت صنعت در دانشگاه است
    توفیق گفت : سه ماه پیش نمایشگاه کاربرد نانو در خودروسازی را در ساختمان وزارت صنعت ، معدن و تجارت برگزار کردیم که حاصل آن انعقاد سه قرارداد مشارکتی و اجرا و تولید انبوه دو محصول از 10 محصول ارائه شده در نمایشگاه بود.
    وی افزود : برگزاری نمایشگاه کاربرد نانو در خودروسازی تجرب خوبی بود و ما برای حضور در نمایشگاه هفته پژوهش تشویق کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت