مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل خبر داد

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل

عصر نمایشگاه- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ،شفیع شفیعی اظهار داشت: اولین نمایشگاه تخصصی معرفی دستاوردها و توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل در بهمن ماه سال 93 برگزار شد که این نمایشگاه با شرکت حدود 40 تشکل و سازمان غیردولتی در محل نگارخانه خطایی اردبیل دایر شد که به عنوان اولین تجربه در زمینه نمایشگاه‌های سازمان‌های مردم نهاد قابل قبول بوده است.

    وی گفت: سال گذشته به دلیل برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های سازمان‌ها مردم نهاد در اردبیل برگزار نشد که به همین دلیل این نمایشگاه با حدود 63 تشکل غیردولتی و 7 سازمان شبه دولتی از روز 18 تا 21 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود.

    مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای و توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل روز شنبه 18 اردیبهشت ماه، ساعت 11 با حضور استاندار اردبیل در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود که در قالب این نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل توانمندی‌های خود را به بازدید‌کنندگان ارائه می‌دهند.

    شفیعی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: توسعه روابط،‌ تعامل و همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد استان اردبیل با یکدیگر، آشنایی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با توانمندی سازمان‌های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت این تشکل‌ها، و ارائه گزارش از عملکرد سازمان‌های مردم نهاد از جمله اهداف این نمایشگاه است.

    وی بیان کرد: سازمان‌های مردم ظرفیت خوبی برای کاهش مشکلات ناشی از آسیب‌های اجتماعی دارند که این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی مردم با فعالیت‌‌های اجتماعی و فرهنگی تشکل‌های غیردولتی است تا بتوانیم این موضوع را در جامعه به گفتمان سازی عمومی تبدیل کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت