رئیس سازمان صنعت استان کرمانشاه تأکید کرد

ارائه تسهیلات و تخفیف ویژه به تولیدکنندگان فرش دستباف برای حضور در نمایشگاه‌ها

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بر ارائه تسهیلات و تخفیف ویژه به تولیدکنندگان داخلی فرش دستباف برای ترغیب آنها به حضور در نمایشگاه‌ها تأکید کرد.

ارائه تسهیلات و تخفیف ویژه به تولیدکنندگان فرش دستباف برای حضور در نمایشگاه‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، نعمت‌الله حقیقی در کارگروه اقتصادی استان کرمانشاه که با موضوع بررسی مشکلات تولید فرش دستباف در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرش کرمانشاه برای یک برند جهانی و بسیاری از مشتریان در مناطق مختلف خواستار تهیه این نوع فرش هستند.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از فعالیت بیش از 54 هزار بافنده فرش دستباف در استان کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: پتانسیل افزایش این میزان به دو برابر میزان فعلی نیز وجود دارد.

    حقیقی با تأکید بر اینکه برای خروج از رکود فعلی که در بازار فرش کرمانشاه حاکم شده باید راسته بازار فرش ایجاد کرد، گفت: صنعت فرش نیازمند توسعه است و برای تحقق این موضوع باید به طرح‌های آمایشی شهرستان‌ها نیز به صورت جدی توجه شود.

    این مسئول دستیابی به بازارهای جهانی برای عرضه فرش کرمانشاه را موضوعی دست یافتنی دانست و گفت: کلید موفقیت در این عرصه ارائه و عرضه فرش مرغوب و نفیس کرمانشاه به بازارهای جهانی که در این زمینه باید بازاریابی قوی انجام شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه صادرات فرش کرمانشاه نیازمند همت مردم و مسئولان است، گفت: تسهیلاتی برای بافت فرش دستباف به هر بافنده به میزان 5 میلیون تومان عرضه می‌شود.

    این مسئول برپایی نمایشگاه‌های مختلف در داخل و خارج برای حضور تولیدکنندگان فرش دستباف را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید برای تولیدکنندگان داخلی تخفیف زیاد و تسهیلاتی قائل شویم تا این نمایشگاه‌ها با رونق هر چه بیشتر برگزار شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت