معاون شهرک‌های صنعتی مازندران:

تولیدات صنایع غذایی مازندران در نمایشگاه مسکو ارائه می‌شود

عصر نمایشگاه:معاون شهرک‌های صنعتی مازندران با تاکید بر ارتقا سرمایه‌گذاری خارجی در واحدهای تولیدی، گفت: تولیدات صنایع غذایی مازندران در نمایشگاه مسکو ارائه می‌شود.

تولیدات صنایع غذایی مازندران در نمایشگاه مسکو ارائه می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به‌ نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، کامران علیپور در جلسه با مدیران شرکت‌کننده در نمایشگاه‌های food city روسیه, اظهار داشت: رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک در مقوله‌های حمایتی نظیر آموزش‌های مهارتی، اجرای تورهای صنعتی، حضور در نمایشگاه‌ها و برگزاری نشست‌های مشاوره ای در جهت ترسیم کمی و کیفی صنایع کوچک و متوسط و صادرات است.

    وی افزود: بازار روسیه به‌دلیل مصرف بالای مواد غذایی برای کشور و به‌ویژه واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران حائز اهمیت است.

    علی‌پور بیان داشت: ارزش صادراتی مواد غذایی در روسیه حدود 22 میلیارد دلار بوده که با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم واحدهای تولیدی و صنعتی و بازاریابی مناسب، در مرحله نخست می‌توان 5 میلیارد دلار به کالاهای ایرانی اختصاص پیدا کند.

    وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 500 غرفه در نمایشگاه food city شهر مسکو برای صنایع ایران تدارک دیده شده است.

    نماینده شرکت بازرگانی زال، مجری نمایشگاه روسیه در این دیدار گفت: فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و توانمندی‌های واحدهای تولیـدی و صنعتی مازندران در روسیه بوده تا با بازاریابی مناسب، به ارائه محصولات در بخش صادرات بیندیشند.

    وی گفت: با توجه به تنش‌های بوجود آمده در روابط اقتصادی بین روسیه و ترکیه و بالا رفتن تعرفه‌های گمرکی در روزهای اخیر، مسئولان روسیه علاقمند هستند تا نیازهای بازار مصرف داخلی خود را از ایران تأمین کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت