استاندار اردبیل:

نمایشگاه‌ تخصصی صنایع دستی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

عصر نمایشگاه- استاندار اردبیل گفت: با همکاری بخش خصوصی نمایشگاه تخصصی صنایع دستی در مرکز استان اردبیل آغاز به کار خواهد کرد.

نمایشگاه‌ تخصصی صنایع دستی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, اکبر بهنامجو اظهار کرد: یکی از پتانسیل‌های بسیار قوی که در استان اردبیل از آن برخوردار هستیم، برخورداری از ظرفیت‌های گردشگری شامل آثار تاریخی، طبیعت بکر و دیدنی و چشمه آبگرم‌هایی هست که تسهیل کننده رونق اقتصادی و اشتغال در استان محسوب می‌شود.

    وی گفت: چنانچه رسیدگی، مطالعه و ورود مناسبی در این بحث داشته باشیم یقینا استان اردبیل از هر گونه کمبود و مشکلی در بخش‌های مهم جامعه بی‌نیاز خواهد بود.

    استاندار اردبیل با اشاره به توسعه گردشگری استان افزود: توسعه گردشگری می‌تواند نیاز اشتغال استان، درامد و توسعه همه جانبه را به معنای واقعی حل کند.

    وی بیان کرد: امروز به همراه مدیرکل جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برخی مناطق تاریخی و گردشگری استان بازدیدی به عمل آمد که امیدواریم با روحیه کاری که از مدیران استانی سراغ داریم ، شاهد توسعه همه جانبه استان باشیم.

    بهنامجو اذعان کرد: طی بازدیدی که از مجموعه میراث جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی انجام یافت، قرار بر این شد اعتباری جهت بازگشایی حریم این بقعه اختصاص یابد.

    وی با اشاره به ظرفیت بالای استان در بحث صنایع دستی تصریح کرد: متاسفانه جایگاهی برای عرضه محصولات صنایع دستی در استان وجود ندارد و تصمیم برآن شد که در ورودی شهر اردبیل از سمت حیران در ابتدای بزرگراه مقدس اردبیلی، طرح مطالعات احداث اولین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی از هفته پیش‌رو آغاز شود.

    استاندار اردبیل یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با همکاری بخش خصوصی تا سال آینده نمایشگاه تخصصی در مرکز استان آغاز به کار کند.

    وی با اشاره به ظرفیت نمایشگاه صنایع دستی استان اردبیل گفت: این مکان به عنوان کارگاه، عرضه و فروش محصولات صنایع دستی معرفی خواهد شد تا با این کار قدم بزرگی در جهت معرفی ظرفیت‌های صنایع دستی منطقه برداشته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت