در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل ؛

گشایش نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های سمن‌ها در اردبیل

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای تشکل‌های مردم‌ نهاد و سمن‌های فعال استان اردبیل گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های سمن‌ها در اردبیل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، در مراسمی که صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل اظهار کرد: دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های تشکل‌های مردم نهاد و سمن‌های فعال در این استان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل از امروز آغاز شده تا 21 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

    شفیع شفیعی تصریح کرد: در این نمایشگاه 70 سازمان مردم نهاد توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در عرصه‌‌های زیست محیطی، فرهنگی و هنری، دینی، مذهبی و قرآنی و حوزه‌های دیگر همچون امور خیریه و نیکوکاری به نمایش گذاشته تا هموطنانمان از این دستاوردها و توانمندی‌ها بیشتر مطلع شوند.

    وی بیان کرد: این نمایشگاه از ساعت 16 عصر تا 21 شب برای بازدید عموم هموطنان دایر خواهد بود و امیدواریم این تشکل‌های فعال استان اردبیل نمایشگاه را فرصتی بدانند تا در کنار همفکری، تعامل و همسویی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود از این ظرفیت عظیم مردمی در مسیر تعالی بیشتر بهره بگیرند.

    مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل با اشاره به فعالیت مثبت و سازنده تشکل‌های مردم نهاد به عنوان مجموعه غیردولتی، غیرانتفاعی، غیرسیاسی اظهار کرد: با آشنایی که مخاطبان با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این تشکل‌ها پیدا می‌کنند قطعا مشارکت آنها نیز برای همراهی این مجموعه‌ها بیشتر خواهد شد.

    شفیعی تصریح کرد: تشکل‌های مردم نهاد ما از نظر فعالیت‌های مثبت و تحرک جدی در حوزه‌های مختلف، تشکل‌های برتر، فعال و کوشایی است که به راحتی می‌تواند توان و ظرفیت آنها در حرکت روبه جلو بهره گرفته و استفاده کرد.

    وی به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: همزمان با روز جهانی بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج به همت تشکل‌های مردم نهاد حوزه بهداشت و درمان خدمات رایگان، ویزیت و مشاوره‌های رایگان برای بیماران هموفیلی، دیالیزی و سرطانی در کنار این نمایشگاه ارائه می‌شود.

    مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل در پایان سخنان خود برپایی کارگاه‌های آموزشی و همچنین توانمندسازی جامعه هدف این تشکل‌ها را از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های نمایشگاه برپا شده اعلام کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت