بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ؛

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از نمایشگاه بین المللی نفت

عصر نمایشگاه- محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ساعاتی پیش از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بازدید کرد.

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از نمایشگاه بین المللی نفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صداو سیما ، محمدرضا نعمت زاده صبح امروز همزمان با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و بیژن زنگنه، وزیر نفت ادر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بازدید خود را از سالن 8 و 9 آغاز کرد.

    گفتنی است ،نشست مشترک معاون اول رئیس جمهوری و وزیر نفت با دست اندرکاران بومی سازی 10 گروه کالای راهبردی صنعت نفت و روسای دانشگاههایی که فعالیت پژوهشی مطالعه 52 مخزن نفت را انجام می دهند و همچنین ترکیب جدید انجمن نفت امروز برگزار می شود.

    در این نشست قرار است آخرین فعالیتهای انجام شده در زمینه ساخت داخل فناورانه 10 گروه خانواده کالا و تجهیزات راهبردی صنعت نفت، ایجاد مراکز و انستیتوهای تحقیقاتی در 22 دانشگاه و مراکز تحقیقاتی کشور برای توسعه فناوری ازدیاد برداشت و بهبود تولید 52 مخزن نفت و گاز و 12 فناوری کلیدی صنایع پتروشیمی، گاز و پالایش بررسی شود.

    همچنین در این نشست، آخرین فعالیتهای پژوهشی این صنعت در چارچوب اقتصاد مقاومتی تشریح خواهد شد.

    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پنجشنبه، 16 اردیبهشت با حضورمعاونان وزیر نفت درامور نفت و پتروشیمی آغاز شد؛ در نمایشگاه امسال حضور شرکتهای خارجی حدود 64 درصد افزایش یافته است و برخی شرکتها و کشورها برای نخستین بار در این دوره از نمایشگاه شرکت کردند.

    نمایشگاه بین المللی نفت فردا (یکشنبه، 19 اردیبهشت) به کار خود پایان می دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت