عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاهی دوسلدورف:

شرکتهای اروپایی به دنبال سهم خود از بازار پتروشیمی ایران هستند

عصر نمایشگاه:مدیر ارشد مجموعه نمایشگاهی دوسلدورف با اشاره به استقبال بی سابقه شرکتهای اروپایی از دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: شرکتهای اروپایی به دنبال سهم خود از بازار صنایع بالادستی و پایین دستی پتروشیمی ایران هستند.

شرکتهای اروپایی به دنبال سهم خود از بازار پتروشیمی ایران هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از ایلنا، وین کمپ، عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاهی دوسلدورف آلمان امروز ( سه شنبه، ١٧ آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان این‌که بازاریابی ١٥۰۰ متر از فضای نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست دهم در ایران به این شرکت واگذار شده است، تصریح کرد: تاکنون همه این فضا به شرکتهایی از آلمان، روسیه، اتریش و دیگر کشورهای اروپایی واگذار شده و بازاریابی واگذاری غرفه‌ها تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

    کمپ با تاکید بر این‌که مذاکرات هسته‌ای میان ایران و ١+٥ فضای مثبتی را برای همکاری بیشتر با صنعت پتروشیمی ایران ایجاد کرده است، گفت: حقیقت آن است که شرکتهای اروپایی هم‌اکنون برای حضور در بازار ایران خوش‌بین بوده و قصد دارند با شرکتهای دیگر همچون شرکتهای چینی در ایران رقابت داشته باشند.

    عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاهی دوسلدورف اظهارکرد: این شرکت یکی از ١۰ مجری بزرگ برگزارکننده نمایشگاههای مختلف در دنیا بوده است و سالانه بیش از ٤١٢ میلیون یورو غرفه به شرکتهای مختلف واگذار می کند.

    کمپ با تاکید بر این که شرکتهای اروپایی و بخصوص شرکت نمایشگاهی دوسلدورف آلمان هیچ گونه تاریخی را برای برگزاری نمایشگاه ایران پلاست به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تحمیل نکرده است، افزود: هم اکنون شایعه‌هایی در این خصوص وجود دارد که کاملا بی پایه و اساس است.

    وی به همکاری این شرکت با صنایع پتروشیمی ایران از سال ٢۰۰٤ اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون پنج غرفه گذار ایرانی برای حضور در نمایشگاه K آلمان در سال ٢۰١٦ ثبت نام کرده و چهار شرکت ایرانی دیگر در فهرست انتظار برای حضور در این نمایشگاه هستند.

    مدیر ارشد مجموعه نمایشگاهی دوسلدورف اظهارکرد: در طول هشت سال گذشته به دلیل تحریمهای بین‌المللی علیه ایران، میزان حضور شرکتهای خارجی در نمایشگاههای نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران کاهش زیادی نداشته، اما تعداد بازدیدکنندگان خارجی از نمایشگاههای ایران کاهش داشته است.

    کمپ با بیان این‌که در سالهای اخیر تقاضای شرکتهای ایرانی بیشتر در حوزه فناوریهای لازم در صنعت پتروشیمی بوده است، ادامه داد: هم اکنون با توجه به احتمال زیاد لغو تحریمهای ایران، فرصت خوبی برای شرکتهای اروپایی در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است.

    براساس این گزارش محمد مقاره، مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست نیز با اشاره به استقبال بی‌سابقه شرکتهای خارجی از این نمایشگاه گفت: شعار این نمایشگاه ایجاد کسب و کار جهانی در صنعت پتروشیمی و زمینه سازی ارتباط بیشتر شرکتهای ایرانی و خارجی است.

    مقاره به حضور ١٢ درصدی شرکتهای خارجی در دوره قبل نمایشگاه ایران پلاست اشاره کرد و افزود: این رقم هم اکنون در دهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست به ٣۰ درصد افزایش یافته و به احتمال زیاد تا بهمن ماه امسال بیشتر نیز خواهد شد.

    مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با تاکید بر این‌که نمی‌خواهیم نمایشگاهی محلی و در سطحی پایین برگزار کنیم، گفت: صنعت پتروشیمی ایران از حضور شرکتهای خارجی توانمند در این صنعت استقبال می‌کند.

    وی با اشاره به اختصاص حدود ١٦ هزار مترمربع از فضای دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به شرکتهای داخلی، تصریح کرد: بیش از هفت هزار مترمربع از فضای این نمایشگاه نیز به شرکتهای خارجی اختصاص یافته و پیش بینی می‌شود در مجموع از ٤۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاه بین المللی تهران، ٢٥ هزار مترمربع از سوی شرکتهای حاضر در این نمایشگاه اشغال شود.

    مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست  به برگزاری برنامه‌های ویژه در این دوره اشاره کرد و گفت: در این دوره به عنوان مثال از دست اندرکاران پیشین برگزاری نمایشگاه ایران پلاست قدردانی می شود.

    مقاره به امضای قرارداد همکاری و اجرایی میان نمایشگاه ایران پلاست و شرکت نمایشگاهی دوسلدورف آلمان اشاره کرد و افزود: این شرکت طی چهارماه گذشته فعالیتهای خوبی در زمینه بازاریابی غرفه‌های نمایشگاه ایران پلاست داشته است.

    مقاره گفت: به منظور توسعه صنعت پتروشیمی بخصوص در بخشهای پایین دستی قصد داریم بعد از پایان برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، مشابه این نمایشگاه را در سطحهای مختلف در کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان و پاکستان برگزار کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت