قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بیان کرد

حضور در نمایشگاه باید منجربه انتقال تکنولوژی شود

عصر نمایشگاه- قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت :دستاورد حضور در نمایشگاه نفت باید به انتقال تکنولوژی، جذب سرمایه گذار و بومی کردن دانش جدید بینجامد.

حضور در نمایشگاه باید منجربه انتقال تکنولوژی شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شانا ، منصور ریاحی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: نمایشگاه امسال با حضور حدود 634 شرکت و 35 کشور، فضای بسیار خوبی برای انتقال دانش و فناوری  فراهم کرده است.

    وی افزود: انتظار ما از نمایشگاه امسال کمک به شناخت و حضور در بازارهای جدید و استفاده از فرصتهای سرمایه گذاری است.

    ریاحی، با اشاره به دیپلماسی فعال ایران در دوران پساتحریم و به موازات آن دپیلماسی خوب نفت و انرژی اظهار امیدواری کرد که فضا برای افزایش حضور و سهم صادرات نفت و فرآورده های نفتی ایجاد شود.

    به گفته وی، از فضای نمایشگاه باید برای ایجاد فرصتها ، ارائه جذابیتها و توانمندیهای مناسب برای سرمایه گذاران جهت اصلاح زیرساختها و افزایش سرمایه گذاری و توان صادراتی ایران بهره برد.

    ریاحی، با بیان این که دیگر نمایشگاه به عنوان یک صنعت در دنیا مطرح است ، اعلام کرد: نمایشگاه به عنوان یک صنعت، ورودی و فرآیندی است که ذینفعان و بازیگران خاص خودش را دارد و باید در پایان به خروجیهای خوبی برای انتقال و انطباق تکنولوژی، جذب سرمایه و دانش بینجامد.

    قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: اگر هدف از برگزاری نمایشگاه تنها خرید تکنولوژی و تجهیزات بدون درنظرگرفتن انتقال و بومی سازی باشد، قطعا دستاورد بزرگی برای صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی محسوب نمی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت