دکتر امید صدری:

بانی کالا نماینده ۳۵ شرکت خارجی در ایران

عصر نمایشگاه- شرکت بانی کالا هم اکنون نماینده فروش ۳۵ شرکت خارجی در ایران است.

بانی کالا نماینده ۳۵ شرکت خارجی در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه » ،دکتر امید صدری اظهار داشت  محور اصلی فعالیت شرکت بانی کالا شیمی، واردات وصادرات، تامین مواد اولیه صنایع نفت-گاز-پتروشیمی، رنگ، رزین، نساجی و کمک نساجی، چسب، آرایشی و بهداشتی، دارویی و غذایی است.شرکت بانی کالا هم اکنون نماینده فروش 35 شرکت خارجی در ایران است. او فضای نمایشگاه را فضایی برای نمایش دادن شرکت و محصولات تولیدی آن دانست و ادامه داد: در این رکود بازار ایران شرکت ها باید با حضور در نمایشگاه های تخصصی آمادگی خود را برای ادامه همکاری نشان داده و به سایر همکاران اعلام حضور کنند. او حضور شرکت های خارجی را کم رنگ ارزیابی کرد و دلیل آن را وجود نمایندگان محصولات خارجی در ایران دانست.
    مشاور شرکت بانی کالا گفت: دولت باید از بخش خصوصی پشتیبانی کند و با ثبات نگه داشتن ارز حمایت خود را از تولیدی های داخل کشور بیشتر کند. او حمایت دیگر دولت را تهیه و توزیع یکسان مواد اولیه دانست و ادامه داد: رفع تحریم ها و ورود کشور های خارجی باید با برنامه ریزی دقیق باشد تا این زمینه ای که کارخانجات ایرانی در این چند سال تحریم برای فروش در بازار فراهم کرده اند به راحتی بعد از ورود کالای خارجی تبدیل به یک بازار وارداتی نشود و کارخانه های ایرانی بتوانند محصولات خود را به‌راحتی و با قیمت واقعی به عرضه برسانند. به صورت کلی محصولی که میتوان در ایران تولید کرد حتمآ باید بازار را در اختیار بگیرد.
    او حضور سایر شرکت ها را کم رنگ دانست و ادامه داد: تولید کنندگان بیشتری در این حوزه فعالیت دارند که عدم حضور آنها میتواند رکود اخیر بازار باشد.
    صدری برگزار کننده نمایشگاه را یک پیمانکار اجرایی نام گذاری کرد و افزود: سرمای زیاد سالن ها برگزار کننده را با انتقادات زیادی مواجه کردولی به صورت کلی نحوه برگزاری را خوب و تبلیغات مؤثر محیطی که در بیلبورد های شهر وجود دارد را مثبت ارزیابی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت