رییس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل اصفهان خبر داد

معرفی برچسب "شناسا" در دوازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

عصر نمایشگاه- رییس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل اصفهان با اشاره به حضور این اتحادیه در دوازدهمین نمایشگاه قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو از ۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت، گفت: اتحادیه لوازم یدکی لیبل هولوگرام شناسا را در این نمایشگاه به مردم معرفی خواهد کرد.

معرفی برچسب "شناسا" در دوازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، اسماعیل معصومی اظهار کرد: شرکت مبتکران توسعه و تجارت فیدار که بسیاری از فروشندگان لوازم یدکی خودرو در سطح کشور به ویژه فروشندگان شهر اصفهان در آن عضویت و سرمایه گذاری دارند، برند شناسا را برای معرفی لوازم و قطعات یدکی خودرو با کیفیت ایجاد کرده است.

    وی با بیان اینکه سالانه تعداد بالایی از لوازم یدکی بی کیفیت از کانال‌های قانونی یا غیرقانونی وارد کشور می‌شود و به نام لوازم یدکی طرح اصلی یک برند معتبر به فروش می‌رسد، گفت: آن دسته از محصولاتی که واجد شرایط کیفی مورد نظر باشند، پس از بررسی‌های لازم و با برچسب هولوگرام‌های شناسا روانه بازار می‌شوند.

    رییس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل اصفهان خاطرنشان کرد: در این طرح برای اطمینان بیشتر و بالا بردن سطح امنیت استاندارد هر قطعه، دو عدد لیبل هولوگرام برای نصب بر روی در اول و در دوم طراحی شده که با نظارت شرکت مبتکران توسعه و تجارت فیدار روی محصولات نصب می‌شود.

    معصومی تصریح کرد: کاربرد برخی قطعات خودرو مانند لوازم پمپ ترمز یا لوازم موتوری بسیار مهم است و در صورت تقلبی بودن، ایمنی و جان سرنشین خودرو را تهدید می‌کند، بنابراین درج نشان اصالت و توجه خریداران به وجود و صحت این نشان، بر روی این قطعات بسیار ضروری است.

    وی با تأکید بر اینکه اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل اصفهان در کنار شرکت فیدار در مدت برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان تمام تلاش خود را برای شناساندن هرچه بیشتر این هولوگرام انجام خواهد داد، گفت: بازار فروش لوازم یدکی خودرو در کشور مانند بسیاری از بخش‌ها در رکود فرو رفته و در دو سال اخیر با بیش از 50 درصد کاهش تقاضا روبرو بوده است.

    معصومی اضافه کرد: هم اکنون بیش از 30 درصد لوازم یدکی خودرو در داخل کشور تولید می‌شود و دانش فنی ایران در این زمینه قابل قبول است، اما برای رونق تولید به سیاست‌های حمایتی دولت چه به صورت افزایش تسهیلات بانکی و چه با کاهش سخت گیری‌های مالیاتی نیاز است.

    وی تأکید کرد: تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو ایرانی هم اکنون در نمایشگاه‌های اتومکانیک دبی و آلمان حضور دارند و توانایی‌های خود را عرضه می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت