معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد

برگزاری یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد

عصر نمایشگاه- معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس در نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، حجت الاسلام کاظمی نسب معاون قران و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در اولین جلسه ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس در سالن اجتماعات ارشاد خراسان رضوی افزود: ثبت نام برای حضور در نمایشگاه از 2 اردیبهشت ماه ولادت حضرت علی(ع) آغاز شده است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

    وی افزود: زمان برگزاری نمایشگاه از 7 تا 15 ماه مبارک رمضان مصادف با 24 خرداد لغایت اول تیرماه سال جاری به مدت 9 روز می باشد.

    گفتنی است ،در این جلسه که با حضور دستگاههای عضو ستاد برگزار شد اعضای پیشنهادات خود را جهت بهتر برگزار شدن این نمایشگاه اعلام کردند همچنین لیست انتظارات و پیشنهادهای دستگاه های عضو ستاد قرائت شد و به تصویب رسید.

    همچنین  34 دستگاه و نهاد عضو ستاد اجرایی نمایشگاه قرآن و عترت می باشند و در این جلسه مقرر شد مسوول کمیته نظر سنجی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و بخش عترت با مدیریت آستان قدس و ستاد عتبات عالیات باشد .

    پخش زیرنویس فراخوان ثبت نام نمایشگاه توسط سیمای استان و دعوت از تمامی ادارات و سازمانهای عضو و تشکل ها و موسسات و شرکت ها و بخش های قرآنی برای حضور در نمایشگاه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

    قابل ذکر است ،در پایان فراخوان یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت بین اعضا جلسه توزیع شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت