رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی بیان کرد

تمایلی به استفاده از پارکینگ‌های نمایشگاه مشهد وجود ندارد

عصر نمایشگاه- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: متاسفانه با وجود پارکینگ‌هایی که در نمایشگاه وجود دارد اما باز هم شهروندان در کنار خیابان خودروهای خود را پارک می‌کنند و رغبتی برای استفاده از پارکینگ ندارند.

تمایلی به استفاده از پارکینگ‌های نمایشگاه مشهد وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سرهنگ حمید رضا گرایلی پیرو درج گزارشی مبنی بر ترافیک بلوار نمایشگاه مشهد در زمان برگزاری نمایشگاه‌های متعدد اظهار داشت: مکان نمایشگاه را نمی‌توان جابه جا کرد اما می‌توان طرح‌های ترافیکی اجرا کرد به همین منظور طبق هماهنگی که مسئولان نمایشگاه با نیروی انتظامی دارند در این محدوده طرح ترافیک اعمال می‌شود.

    وی افزود: متاسفانه با وجود پارکینگ‌هایی که در نمایشگاه وجود دارد باز هم شهروندان در کنار خیابان خودروهای خود را پارک می‌کنند و رغبتی برای استفاده از پارکینگ ندارند.

    گرایلی تصریح کرد: نمایشگاه را که نمی‌توان جابه‌جا کرد و عرض خیابان نیز تغییری نمی‌کند بنابراین باید خدمات خود را در قالب گشت‌های نیروی انتظامی و جلوگیری از سد معبر، روان سازی  و جلوگیری از مسدود شدن خیابان ارائه دهیم.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی عنوان کرد: نمایشگاه در هر نقطه‌ای از شهر مشهد دایر شود ساکنان آن محله با مشکلات ترافیکی روبه رو هستند مگر اینکه نمایشگاه مانند استادیوم فوتبال به خارج از شهر منتقل شود.

    وی خاطرنشان کرد: در گذشته برای مسابقاتی که در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد با مشکلات زیادی روبه رو بودیم اما با توجه به اینکه ورزشگاه تختی از بافت شهری خارج شده است امروز مشکل ترافیکی نداریم .بنابراین تنها راه برون رفت از ترافیک بلوار نمایشگاه انتقال آن به خارج از بافت شهری است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت