شرکت آلمانی برای دهمین نمایشگاه ایران پلاست تبلیغ می کند

عصر نمایشگاه:مدیر نمایشگاه بین المللی- تخصصی ایران پلاست از برگزاری دهمین دوره این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاهی دوسلدورف (messe dusseldorf) آلمان خبر داد.

شرکت آلمانی برای دهمین نمایشگاه ایران پلاست تبلیغ می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از ایرنا، «محمد مقاره» روز سه شنبه در نشست خبری در شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تلاش می شود با مشارکت فعال شرکت صاحب نام نمایشگاهی دوسلدورف (messe dusseldorf) آلمان و بازاریابی این شرکت، حضور خارجی ها در این دوره به بیش از 30 درصد افزایش یابد.
    وی از حضور 12 درصدی شرکت های خارجی از 14 کشور جهان در دوره گذشته این نمایشگاه خبر داد و افزود: ایران پلاست، نمایشگاهی تخصصی و بین المللی است بنابراین تلاش می شود بُعد بین المللی آن هر چه پررنگ تر شود و صادرات و واردات محصولات افزایش یابد.
    به گفته او، مهلت ثبت نام در این نمایشگاه که از مردادماه آغاز شده بود، برای شرکت های داخلی پایان یافته است اما شرکت های خارجی برای ثبت نام تا پایان بهمن ماه مهلت دارند.
    مقاره گفت: شرکت نمایشگاهی دوسلدورف در این دوره مسئولیت جلب و جذب شرکت کنندگان خارجی بویژه از قاره اروپا را بر عهده دارد و با توجه به پیشینه درخشان آن، انتظار می رود شاهد حضور پررنگ تر شرکت کنندگان و صاحبان غرفه های خارجی باشیم.
    وی یادآوری کرد: این شرکت آلمانی پیش از این یک بار در سال 2004 میلادی (دوره چهارم نمایشگاه) با ایران همکاری داشت که البته آن زمان فقط شرکت های آلمانی در نمایشگاه شرکت کردند.
    مدیر نمایشگاه بین المللی- تخصصی ایران پلاست اضافه کرد: تاکنون بیش از 15 هزار مترمربع از مجموع 25 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی از سوی شرکت های ایرانی پُر شده است و افزون بر هفت هزار مترمربع فضا نیز در اختیار شرکت های خارجی قرار خواهد گرفت.

    ** تاکنون شرکت هایی از پنج کشور برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند
    «وین کمپ» مدیر ارشد مجموعه نمایشگاهی دوسلدورف، در این نشست خبری گفت: تاکنون دو شرکت از روسیه و شرکت هایی از آلمان، اتریش، فرانسه و ترکیه برای حضور در دهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست اعلام آمادگی کرده اند و 1600 مترمربع فضای نمایشگاهی برای این شرکت ها بازاریابی شده است.
    وی تصریح کرد: شواهد حاکی از خوشبینی بسیار اروپایی ها به فرجام برجام و نتیجه بخش بودن مذاکرات است و همه روزه بر شمار کشورهایی که حضور در نمایشگاه ایران پلاست را خواهانند، افزوده می شود.
    کمپ درباره پیشینه به نسبت طولانی همکاری این شرکت با شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، تصریح کرد: مسائل ناشی از تحریم ها در سال های گذشته، این روابط را کمرنگ کرد اما امروز خوشحالیم که با توافق (هسته ای) بین ایران و گروه 1+5 می توانیم حضور پررنگ تری در ایران داشته باشیم و زمینه حضور فعال تر شرکت های خارجی بویژه اروپایی ها را در این کشور فراهم کنیم.
    توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 بیست و سوم تیرماه نهایی شد و در آستانه اجرای عملی قرار دارد.
    به گفته او، شرکت نمایشگاهی دوسلدورف هدایتگر سایر نمایشگاه های بزرگ جهان و دارای تجربه ای سودمند در برگزاری نمایشگاه ها است.
    این شرکت در سال 2014 میلادی، 36 نمایشگاه را با حضور 31 هزار غرفه گذار مدیریت کرد که بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از این نمایشگاه ها بازدید کردند.
    کمپ تصریح کرد: مجموع فروش این شرکت نمایشگاهی در سال 2014 میلادی افزون بر 412 میلیون یورو بوده است.
    دهمین دوره این نمایشگاه با شعار «کسب و کار جهانی» و برنامه های ویژه ای مانند معرفی شرکت های برتر دهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از بیست و پنجم تا بیست و نهم فروردین ماه ١٣٩٥ (سیزدهم تا هفدهم آوریل 2016 میلادی) برگزار می شود.
    عراق، افغانستان، ترکمنستان و پاکستان بزرگ ترین بازارهای صنعت پلاستیک ایران به شمار می روند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی قصد دارد زمینه برگزاری نمایشگاه های منطقه ای در این کشورها را فراهم کند.
    اوراسیا پلاست، چایناپلاست و عرب پلاست سایر نمایشگاه های آسیایی معتبر در این حوزه اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت