عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

کلیه نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه خودرو باید در شهر آفتاب برگزار شوند

عصر نمایشگاه- نژاد بهرام گفت: کلیه نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه خودرو باید در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شوند و تنها نمایشگاه‌ها و رویداد‌های فرهنگی همچون نمایشگاه بین المللی کتاب می‌توانند در مرکز شهر برگزار شوند.

کلیه نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه خودرو باید در شهر آفتاب برگزار شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از میزان, عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در مرکز پایتخت گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب یکی از رویداد‌های فرهنگی مهمی است که در شهر تهران برگزار می‌شود. به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر تهران موافق با برگزاری آن در مرکز شهر هستم.

    زهرا نژاد بهرام افزود: شهر تهران این توانایی را دارد که با برگزاری رویداد‌های فرهنگی بزرگ همچون نمایشگاه بین المللی کتاب در مرکز خود به پایتخت فرهنگی کشور تبدیل شود.

    وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مرکز شهر، همواره همراه با حواشی بسیاری بوده و اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تهران به دلیل بار ترافیکی ناشی از برگزاری این نمایشگاه مخالف آن هستند، ولی در صورتی که به ابعاد فرهنگی این جریان توجه شود، می‌توان متوجه شد که برگزاری این نمایشگاه فارغ از بار ترافیکی و اختلالاتی که در رویه تردد افراد ایجاد می‌کند، بسیار مفید بوده و در توسعه فرهنگی پایتخت موثر واقع خواهد شد.

    نژاد بهرام با بیان اینکه روزانه شاهد ترافیک و شلوغی‌های بسیاری در سطح شهر تهران هستیم، ابراز داشت: برگزاری چند رویداد و نمایشگاه فرهنگی (همچون نمایشگاه‌های مطبوعات، کتاب، جشنواره فیلم‌های فجر) در مرکز شهر تهران با وجود اینکه بار ترافیکی پایتخت را برای مدت کوتاهی تشدید می‌کند، ولی در صورتی که به مباحث مفید آن در توسعه و نشر فرهنگ بخصوص فرهنگ کتابخوانی توجه شود، می‌توان متوجه شد که بهتر است این نمایشگاه‌ها در مرکز شهر برگزار شود.

    وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی کتاب نباید در شهر آفتاب برگزار شود و باتوجه به اینکه تعداد مراجعات به این نمایشگاه بسیار زیاد است، باید در راستای دسترسی راحت‌تر مردم به آن در مرکز شهر برگزار شود و بنده معتقدم که ترافیک حاصل از برگزاری آن برای مردم بسیار شیرین، جذاب و لذت بخش است.

    این عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان تاکید کرد: کلیه نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه خودرو باید در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شوند و تنها نمایشگاه‌ها و رویداد‌های فرهنگی همچون نمایشگاه بین المللی کتاب می‌توانند در مرکز شهر برگزار شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت