دیدار مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی بوشهر با همتای صربی خود در شهر نویساد

عصر نمایشگاه- در پی اعزام هیئت تجاری توسط شرکت نمایشگاههای بین المللی بوشهر به کشور صربستان، مهردادابراهیمی مدیرعامل این شرکت با همتای صربی خود در شهر نویساد ملاقات نمود.

دیدار مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی بوشهر با همتای صربی خود در شهر نویساد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر، هیئتی متشکل از تجار و فعالین عرصه کشاورزی،دامپروری و شیلات به همت شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر و اتاق بازرگانی بندر بوشهر، به کشور صربستان اعزام گردید.

    در این سفر که با هدف بازدید از بزرگترین و مهمترین رویداد نمایشگاهی در زمینه کشاورزی و دامپروری در جنوب شرق اروپا برگزار گردید، مهرداد ابراهیمی علاوه بر بازدید از نمایشگاه فوق، طی نشستی با مدیرعامل نمایشگاههای نویساد ملاقاتی داشت.

    در این نشست که با حضور مدیرعامل نمایشگاههای نویساد و معاون اجرایی وی برگزار گردید، مهرداد ابراهیمی از قابلیت ها و پتانسیل های استان بوشهر گفت که بر این اساس تا کنون توانسته است بعنوان پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاههای موادغذایی استانبول، گردشگری ازمیر و تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام مالزی شرکت نماید.

    وی ابراز امیدواری کرد که شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر با توجه به سابقه فعالیت بین المللی حود و عضویت انجمن جهانی نمایشگاهها (UFI)میتواند بعنوان پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاههای مرتبط بالاخص کشاورزی کشور صربستان شرکت نماید. وی همچنین از همتای صربی خود جهت بازدید و همکاریهای مشترک دعوت نمود تا از استان بوشهر و شرکت نمایشگاههای بین المللی بوشهر بازدید نماید.

    در ادامه مدیرعامل نمایشگاههای نویساد ضمن تشکر از حضور و بازدید از بزرگترین نمایشگاه کشاورزی جنوب شرق اروپا، اعلام آمادگی کرد که این شرکت از حضور فعالین اقتصادی جهت شرکت در نمایشگاه بعنوان پاویون جمهوری اسلامی ایران استقبال خواهد نمود تا ازاین طریق فضای همکاریهای دوجانبه ایجاد و گسترش یابد.

    گفتنی است بزرگترین نمایشگاه کشاورزی و دامپروری جنوب شرق اروپا از تاریخ 25الی 31 اردیبهشت ماه به مدت 7روز در شهر نویساد برگزار میگردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت