نمایشگاه صنایع دستی قشم گشایش یافت

عصر نمایشگاه- فرماندار قشم گفت: ۸ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی، تعدادی از تعاونی ها و دیگر بانوان کار آفرین، محصولات خود را در بازارچه و نمایشگاه محلی ویژه ماه مبارک رمضان عرضه کردند.

نمایشگاه صنایع دستی قشم گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر, علیرضا نصری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نمایشگاه و بازارچه محصولات محلی قشم با هدف عرضه محصولات تولیدی زنان روستائی در ماه مبارک رمضان  بر پا گردیده است.

    نماینده سیاسی دولت در قشم با اشاره به فعالیت صندوق های اعتباری  خرد زنان روستائی در شهرستان قشم تصریح کرد: این صندوق ها  منشاء فعالیت و اثرات خوبی در حوزه اشتغال زنان روستائی در این شهرستان بوده است.

    نصری بیان داشت: 8 کارگاه خیاطی، 20 دامداری سنتی، 8 کارگاه صنایع دستی، 30  اقامتگاه بوم گردی، 8 کارگاه ترشی سازی و شیرینی سازی، 2 کارگاه قارچ و حدود 50 دوره آموزشی و ترویجی در زمینه های کشاورزی، دامداری و فرآورده های محصولات و همچنین حسابداری، بازاریابی و تسهیلگری از طریق این صندوق پیگیری و اجرای شده  است.

    نصری عنوان کرد: 262 نفر از بانوان روستائی قشم  در بخش های کشاورزی، دامداری و صنایع دستی و تولیدات غذائی فعالیت دارند.

    فرماندار قشم اظهارداشت: فراهم ساختن زمینه عرضه محصول هنر دست، خلاقیت، ابتکار و نوآوری بانوان قشمی توسط دفتر اقتصادی فرمانداری  با همکاری اداره جهاد کشاورزی پیرو برنامه های دولت تدبیر و امید و در راستای حمایت از کالای ایرانی است.

    نصری گفت: تعدادی از این بانوان دارای عنوان کار آفرین برتر کشوری هستندو حمایت از بانوان کارآفرین روستائی را گام مهمی در جهت توسعه جوامع محلی و رونق کالای داخلی نام برد.

    فرماندار قشم بیان داشت: پرداخت تسهیلات و بر پایی نمایشگاه در نقاط مختلف شهرستان قشم برای عرضه محصولات توسط فرمانداری پیگیری و اجرا می شود.

    نصری عنوان کرد: اصحاب رسانه و اطلاع رسانی گسترده نقش مهمی در استقبال از نمایشگاه،  بازاریابی و فروش محصولات خواهد داشت.

    نصری گفت: باز خورد این نمایشگاه می تواند به دفتر اقتصادی فرمانداری و اداره جهاد کشاورزی  جهت جذب مشارکت خیرین و دیگر نهاد های اثرگذار برای ایجاد نمایشگاه دائمی تولیدات بانوان کار آفرین روستائی کمک کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت