برپایی نمایشگاه «نجوای قلم» در شهرستان فومن

عصر نمایشگاه- رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: همزمان با سوم خرداد نمایشگاه «نجوای قلم» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح می‌شود.

برپایی نمایشگاه «نجوای قلم» در شهرستان فومن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان, یوسف نیک‌انجام، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در راستای بهره مندی از فیوضات این ماه پرخیر و برکت، جلسات جزء خوانی قرآن کریم در مساجد و موسسات قرآنی این شهرستان بر پا شده است.

    وی با بیان اینکه هفدهمین دوره طرح «سی روز با قرآن کریم» همزمان با شروع ماه مبارک رمضان در  سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن آغاز شده است، افزود: این طرح هر روز در ماه مبارک رمضان راس ساعت 18 با حضور قاریان برتر شهرستانی برگزار می‌شود.

    رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه گروهی «نجوای قلم» در این اداره افتتاح می‌شود، گفت: این نمایشگاه برگرفته از آثار جمعی از هنرمندان انجمن خوشنویسان ایران است.

    نیک انجام تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار محمد حسن‌زاده و قاسم صفایی در قالب تابلوهای خط نستعیلق، آثار علیرضا جدی در قالب خط نسخ، و تابلوهای معلی اثر محسن ابراهیمی به نمایش درمی‌آید که نخستین نمایشگاه خط معلی در شهر گیلان است.

    وی با بیان اینکه تذهیب آثار نیز بر عهده اکرم بلوری می‌باشد، خاطرنشان کرد: خوشنویسی از هنرهایی است که اوج زیبایی و اصالت را به بیننده القا می‌کند.

    رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: علاقه‌مندان برای تماشای نمایشگاه آثار این هنرمندان که به مناسبت ماه رمضان برگزار شده، می‌توانند هر روز صبح و عصر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن مراجعه کنند.

    نیک‌انجام با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه خوشنویسی اقراء،نمایشگاه عکس و نمایشگاه روز قدس از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است، افزود: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام)، محفل انس با قران کریم با عنوان سوگ یار مولا، سوگواره پدر یتیمان و برگزاری جشن بزرگ شکرانه ماه رمضان همراه با تجلیل از فعالان قرآنی در پایان این ماه مبارک از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت