گرافیک غرفه در سال ۲۰۱۸

عصر نمایشگاه- با ورود به سال ۲۰۱۸، جیم چلنجر، متخصص نمایشگاه شرکت Leach Impact، پیش‌بینی‌های خود را از روند نمایشگاه‌ها در این سال ارائه می‌دهد.

گرافیک غرفه در سال ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،  هر کسی که در جریان رویدادها فعالیت می‌کند، بی‌تردید می‌داند که این صنعت هرگز ثابت نمی‌ماند. سالن‌ها و صحنه‌های اصلی پر از نمایشگرها و سیستم‌های ارتباطی نام‌های تجاری هستند، به طوری که با جذب بازدیدکنندگانی که از راهروها عبور می‌کنند، سعی شده تا نهایت استفاده از هر مترمربع برده شود.

    بنابراین، در محیطی که نوآوری رواج پیدا کرده است، در افق سال 2018 نمایشگاه چه می‌بینید؟
    برخی از پیش‌بینی‌های کلیدی من عبارتند از:
    • رشد نمایشگاه‌های تجربی
    همچنان که شرایط برای سال 2018 آماده می‌شود، صنعت رویداد تنها موردی نیست که در اولویت محیط‌های تجربی قرار می‌گیرد. تقاضای مصرف‌کنندگان برای مهمانان ویژه و تجربه محیطی/ به یاد ماندنی، به طور مداوم در بخش‌هایی از بازارها، از جمله خرده‌فروشی‌ها در حال افزایش است. بنابراین، نام‌های تجاری به دنبال راه‌های جدیدی هستند تا نمایشگاه‌های تعاملی برگزار کنند که تکراری نباشد.
    برای مثال، امسال در کنفرانس Museum Next مفهوم «تولید اشتراکی» را مورد آزمایش قرار دادیم. در این رویداد از نمایندگان بین‌المللی موزه‌ها و میراث تاریخی دعوت شده بود تا با استفاده از مکعب‌های بزرگی که در اختیارشان قرار داده بودیم، غرفه‌های خود را آماده کنند. این شرایط روند / فرصت‌های جدیدی را در آن بخش تقویت کرد.
    اما راه‌های زیادی برای افزایش ماهیت تعاملی و جذاب غرفه‌ها وجود دارد. برای مثال، حتی استفاده دقیق از افکت‌های LED، برای غرفه‌دارانی که بودجه محدودی دارند، حس تحرک القا می‌کند.
    • غرفه کوچک به معنی ازخودگذشتگی نیست
    همچنان که رویدادها ـ و بودجه‌ها ـ شرایط را برای حضور غرفه‌های کوچک‌تر در نمایشگاه فراهم می‌کنند، طبیعتا دیگر برای جذب بازدیدکنندگان اندازه غرفه‌ها به معنی زیان دادن و فداکاری نیست.
    برای مثال، افزایش حضور در رویدادهایی با شبکه‌سازی‌های هدفمند، به این معنی است که نام‌های تجاری تنها در 6 تا 10 متر مربع می‌توانند نقش خود را ایفا کنند. اما نوآوری در بازار صفحه نمایش به این معنی است که اکنون غرفه‌داران می‌توانند در گرافیک خود فراتر از بنرهای پاپ‌آپ قدیمی بروند.
    جعبه‌هایی که به عنوان غرفه مورد استفاده قرار می‌گیرند و داخل آنها نور کار گذاشته شده است، می‌توانند تصاویر دیداری جذابی را ارائه دهند، به طوری که غرفه‌‌دار هیچ محدودیت فضایی در آن نداشته باشد. این محصولات قابلیت حمل و استفاده مجدد را دارند که دلیل دیگری است تا غرفه‌داران از گزینه‌های پاپ‌آپ و رایج استفاده نکنند.
    با توجه به روند کنونی کوچک‌تر شدن غرفه‌ها، دیگر نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت نیست و همچنان می‌توان شرکت‌کنندگان بیشتری را جذب کرد. به همین ترتیب، در سال پیش رو نیز می‌توان میزان سود دریافتی را نسبت به تعداد بازدیدکنندگان افزایش داد.
    • استفاده از شکل
    با فضایی که به طور معمول به صورت متر مربع فروخته می‌شود، طرح‌های غرفه از لحاظ زیبایی‌شناختی زاویه‌دار هستند. اما صرف نظر از تاثیرات رویداد، غرفه‌داران می‌توانند ـ و بایدـ از طریق استفاده از ساختارهای انحصاری، منحنی، دو منحنی و سه‌بعدی، اشکال و انعطاف بیشتری نشان دهند.
    • حفاظت از اعتبار محیط زیست
    سازمان‌ها تقریبا در همه بخش‌ها تحت فشار هستند تا به حفاظت از محیط زیست توجه بیشتری داشته باشند. این سخن در عرصه نمایشگاه، به این معنی است که اعتبارنامه «سبز» پیمانکار دیگر نمی‌تواند اقدام ثانویه به حساب بیاید.
    برای مثال، جایی که مواد اولیه یکبار مصرف دیگر مورد نیاز نباشد، باید همه تلاش‌ها معطوف به جمع‌آوری تمام موارد بازیافتی شود. با این حال، در کشوری مانند بریتانیا، بازیافت مواد از اولویت بیشتری برخوردار است. بنابراین، در سال 2018 ناگزیر شاهد افزایش استفاده از غرفه‌های کم وزن، بادوام و قابل طراحی مجدد خواهیم بود که بتوان از آنها در رویدادهای مختلف استفاده کرد.
    البته، کسی گوی بلورین ندارد که بتواند شرایط را از مدت‌ها قبل پیش‌بینی کند. با این وجود، بخشی از روندها و بحث‌های پیش رو بی‌شک متمرکز بر نمایشگاه‌های تجربی، با استفاده هوشمندانه از فضا، شکل و محیط زیست هستند.

     

    نویسنده: تام‌هال

    منبع: Exhibition World

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت